שבוע 20+5, עד עכשיו העלתי 4 ק"ג.
בהריון הקודם העלתי 15, הורדתי הכל ועוד 4 נוספים, מה שאומר שעכשיו אני במשקל בו התחלתי את ההריון הקודם.
מקוה הפעם להעלות פחות, כי אז לקח לי הרבה זמן להוריד.
לרונטל ולכל מי שמעניין אותה, מצ"ב לינק על "כמה צריך לעלות במשקל בהריון?":
http://www.tzuna-tova.co.il/index2.php?id=31&catId=5&lang=HEB