משקל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אתן קולטות שאני עוד מעט בחודש שישי ולא עליתי גרם

    ניתאי החיים שלי!
21 תגובות
עמוד 1
  • איזה כיף לך עליתי כבר אולי איזה 5 ק"ג
  • וואו כל הכבודדדדדדדדדדדדדד
    ויפה לך אוטוטו חודש שישי.הזמן עף
  • מצויין למה מוזר? כל עוד התינוק גודל יפה אז למה את צריכה להשמין?
    סבבה לך ותהני
  • איך זה אפשרי אבל?? חודש שישי התינוק שוקל יותר מגרם לא?... האמת שזה ממש מוזר אבל מה אכפת לך >
    כיף חיים!!!!!

    [/url
  • היום נשקלתי בקופה. גם עליתי 4 קילו.
    מנחשת גם שזה בגלל העישון.
    אחרי הלידה הליכוווווות!!!

    אלה.

    פייסבוק: Ella Fridlin
    דוא"ל: [email protected]
  • כן מגניב

    ניתאי החיים שלי!
  • שבוע 20+5, עד עכשיו העלתי 4 ק"ג.
    בהריון הקודם העלתי 15, הורדתי הכל ועוד 4 נוספים, מה שאומר שעכשיו אני במשקל בו התחלתי את ההריון הקודם.
    מקוה הפעם להעלות פחות, כי אז לקח לי הרבה זמן להוריד.

    לרונטל ולכל מי שמעניין אותה, מצ"ב לינק על "כמה צריך לעלות במשקל בהריון?":

    http://www.tzuna-tova.co.il/index2.php?id=31&catId=5&lang=HEB
  • שבוע 15+5 עם 2 קטנטנות בבטן ועליתי 3.8 קילו
    שזה המון, הריון ראשון והרשתי לעצמי יותר מדי,
    אני והבעלול תפסנו את עצמנו עכשו והלכתי לתזונאית שתסדר לי את האוכל
    מקוה שאני לא העלה יותר מדי


  • שרית, 3.8 קילו עם תאומות זה נחשב להמון?
  • גם עם תאומות זה נחשב הרבה,
    התזונאית רוצה שאני אעלה בחודש הקרוב רק קילו,
    אין לי מושג איך...

  • בנות, הכל תלוי במבנה גוף...
    יש אתר של מחשבונים למניהם, תראו שלכל גובה+ משקל יש הערכת עלייה במשקל שונה.
    בסופו של דבר נראה לי שרובנו נהיה עם מעט משקל עודף בסוף ההריון
    בסדר....נפתח אחר כך קבוצת ספורט למטרת הליכות משותפות

    [/url
  • בהריון עם זהר גם התחלתי לעלות רק בסוף חמישי
    [

  • בהריון של ניתאי עליתצי 18 קילו וזה היה נוראי

    ניתאי החיים שלי!
  • הכל קשור בתזונה שלך!
    אני שמנה ובהריון עם שירה הלכתי לקבוצת תמיכה כדי לא לעלות ועד חודש שישי ירדתי 7 קילו!!! ומחודש שישי התחלתי לעלות, סיימתי את ההריון עם עשרה קילו פחות ממה שהתחלתי אותו ואכלתי לפי "הספר" בדיוק מה שצריך לאכול בהריון.
    אז בהצלחה!!!
    לנו השמנות יש כל מה שהעובר צריך גם בלי לאכול בטרוף!

  • כל הכבוד!!
    אני גם לא עליתי הרבה בכל ההריון שלי...
    בהצלחה
  • הדס, זו בדיוק הנקודה. הכל תלוי במשקל שהיה קודם. גם אני הייתי צ'מנמנה כשנכנסתי להריון (תכננתי לעשות דיאטה אבל הקטנטנה שלי החליטה להפתיע אותי ולא לחכות עד שאמא תהיה רזה יותר
  • כן פחות אויותר כל אחת צריכה לעלות משקל אחר אבל בעיקרון עדיף לכולם!!
    לעלות עד 12 קילו בהריון זה מה שהכי בריא אבל שוב כל אחת והגוף שלה
    אני פשוט ממש בשוק שעוד לא עליתי ממש מוזר בהריון של ניתאי כבר בשבוע
    כזה עליתי 6 קילו

    ניתאי החיים שלי!
  • אני עכשיו במעקב עם דיאטנית קלינית פרטית בשם קרן זלדמן מחברת מותר לי והיא פשוט מדהימה וסופר מקצועית, אני מרגישה שאני חייבת להמליץ עליה
    זה הלינק לאתר של קרן קרן זלדמן דיאטנית קלינית
  • מה הקטע של הפירסום ?????????????????????????????????

    זאת הודעה משנת 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • מתוקות עזבו הכל, אני כולה שבוע 27 ועליתי 13 קילו! חשוב לציין שלפני ההריון הייתי ממש רזה.
    מטר 70 ושקלתי 51.
    זהו זמנכן להתנחם חחח.

    3> linoy
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה