אני חיכיתי 9 ימים כי הי'ה לי נסיון מר עם ערכות

ביום ה - 10 הלכתי לעשות בדיקת דם בבוקר, ואת ההפני'ה
נתן לי רופא אחר לא הרופאה שלי ואחה"צ התקשרתי עם
דפיקות לב מואצות ואז אני שואלת אותו והוא בשיא השלווה אומר:
חיובי!
זה הי'ה במרפסת, נכנסתי הביתה והודעתי לבעלי.
הוא האמין ולא האמין אחרי זה הוא הלך לקופ"ח לשאול
אם זה נכון...
וכמו מיכל זה קרה 3 ימים אחרי שסבתא של בעלי נפטרה

אז האבל הי'ה ברגשות מעורבים כי היא אהבה אותי כמו נכדה שלה

ב -

Melly