סקר:איך הודעתן לבעל? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מעניין אותי לדעת אם יש לכן רעיונות מקוריים לבשר לבעלול על הריון=]
    ואם יש לכם כמה ילדים אז תשתפו על כל הריון!
    אני שמעתי מלא סיפורים פשוט מגניבים

    בערת ה' נעשה ונצליח :)
28 תגובות
עמוד 1
  • חחח שאלה מעולה!!!
  • הכי לא מקורי אבל הכי טבעי
    אההה וגם איך הודעתן למשפחה הקרובה??אבא אמא של שני הצדדים??(:
    אני מכירה זוג ששמו בארוחת שבת מתחת למפה של החלות את האולטרסאונד ואז כשהיה לצריך לעשות המוציא האבא הרים את המפה וגילה שהוא יהיה סבא

    בעזרת ה' נעשה ונצליח :)
  • גילינו יחד
  • חחחחחחחח אוי ואבוי! אם הייתי שמה להורים שלי מתחת למפה של החלות תמונה של אולטרא סאונד הם היו מקבלים התקף לב..! חחחחח במיוחד אימא שלי, היא לא מסוגלת להסתכל על זה, זה מפחיד אותה!!
  • רציתי לחכות עד הבוקר בשביל לעשות את הבדיקה וכמובן שלא הצלחתי להרדם
    כל הלילה מהמחשבות. בסוף קמתי מהמיטה ב-4 לפנות בוקר ועשיתי את הבדיקה -
    כבר לא הייתי מסוגלת להתאפק! כשהופיעו 2 פסים, קודם כל קיבלתי פיק ברכיים
    מההתרגשות והתיישבתי על הרצפה ובהיתי במקלון איזה 10 דק'
    Facebook http://www.facebook.com/Yahezkel.Olga?ref=search&sid=1257292667.4189153406..1

  • חחחח מצחיקות
    אצלנו היה איחור במחזור ובעלי ידע אחרי כמה ימים החלטנו לקנות את הערכה וביחד עשינו היינו מאושרים עד הגג.
    ואמא שלי הייתה כבר בהיכון כי היא ידעה שקניתי את הבדיקה אז מה שנותר היה להיתקשר ולשמוח ביחד
    [url=httphttp://tickers.baby-]

  • קנינו ביחד את ההרכה וביחד חיכינו לתשובה בבית
  • אני עשיתי בדיקה שיצאה שלילית.
    בישרתי לבעלי בעצב שצריך לחכות לחודש הבא.
    בשבועיים שחלפו, הייתי בלתי נסבלת בעליל!!
    אמרתי לבעלי שבנות בעבודה המליצו לי לקנות ערכה נוספת לאור ההתנהגות שלי...
    קניתי עוד ערכה, והצרחה מהשירותים לא אחרה להגיע.
    רצתי לספה עם המקל המטפטף, החזקתי אותו ביד ולא יכולתי להרפות ממנו...
    בעלי חיבק אותי ואחרי כמה דקות הוא תהה אם אני הולכת לשים את המקל עם הפיפי איפהשהו...
  • לבעלול...
    בהריון ראשון עשינו את הבדיקה יחד..ז"א אני עושה והוא יושב
    לצידי ומחכה ל2 פסים
  • חחחחחחחחח זה היה ממש הזוי הפעם
    [

  • אני חיכיתי 9 ימים כי הי'ה לי נסיון מר עם ערכות

    ביום ה - 10 הלכתי לעשות בדיקת דם בבוקר, ואת ההפני'ה

    נתן לי רופא אחר לא הרופאה שלי ואחה"צ התקשרתי עם

    דפיקות לב מואצות ואז אני שואלת אותו והוא בשיא השלווה אומר:

    חיובי!

    זה הי'ה במרפסת, נכנסתי הביתה והודעתי לבעלי.

    הוא האמין ולא האמין אחרי זה הוא הלך לקופ"ח לשאול

    אם זה נכון...

    וכמו מיכל זה קרה 3 ימים אחרי שסבתא של בעלי נפטרה

    אז האבל הי'ה ברגשות מעורבים כי היא אהבה אותי כמו נכדה שלה

    ב - Melly
  • טוב בגלל שהיינו במעקב אז לא קניתי בדיקה ביתית אלא עשיתי בדיקת דם
    האחות התקשרה להודיע לי, לא הצלחתי לנשום
  • בהריון הראשון ,בעלי חזר מהעבודה
    חיממתי לו את האוכל ונשכבתי בספה
    הוא שאל אותי: מאמי מה יש לך?
    ואני מחייכת , שום דבר קצת עייפה
    הוא: עייפה? בואי בואי שבי לידי
    אני: אין לי כח , באמת שאני עייפה , אני מבקשת
    ממך תיהיה נחמד אליי בשמונה חודשים הקרובים.
    הוא:קם מהשולחן ניגש אליי
    לא נכון ,את משקרת עליי...
    ואנ מתחילה לבכות ,כן אני בהריון
    והוא גם מתחיל לבכות.. הלכתי להביא לו את הבדיקה
    כדי שיאמין..
    זה היה ערב מרגש מלא שלוליות של בכי

    גאיה וקורן שלנו


    []
    []
  • עשיתי בדיקה ביתית ב 6 בבוקר ועם הבדיקה הלכתי להעיר את בעלי ושאלתי אותו מה אתה רואה
    אנרגיות חיוביות
    ויהי מה
    אלישבע

  • סקר מדליייייייייייייק

    טוב, אז אצלנו, אמא ידעה איתי בשנייה שזה קרה...
  • איזה מגניבות אתן חחחחח
    ותלמדו דחיית סיפוקים! כל אחת רצה עם המקלון לבעלול חחחח

    בעזרת ה' נעשה ונצליח :)
  • אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול:
    אנחנו ניסינו להכנס להריון כמה חודשים, וכבר הייתי על סף יאוש. בעלי הלך למילואים לשבועיים וכמובן שלפני זה "חגגנו"
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שירן חחח הרגת אותי מצחוק....

    טוב אנחנו,
    חיכינו להריון מספר חודשים, והיו מס בדיוקות שעשיתי והראו שלישי,
    היה לי איחור של שבוע, לא היתאפקתי וקניתי, לא סיפרתי לבעלולי,
    בערב חזרתי מהעבודה עשיתי, הוא שיחק במחשב,
    שמתי לפניו את המקלון והוא בוהה בי,
  • חחחחחחחחח סיפורים חמודיםםםם!!!

    ממש נהנתי לקרוא הכלללללל
  • שירן קראת אותי מצחוק

    ניתאי החיים שלי!
  • טוב אנחנו חכינו לזה הרבה זמן והצלחנו ב"ה בטיפולים
  • חח... איזה סיפורים מצחיקים. כשאני גיליתי הייתי בשלב דיי מתקדם (שבוע9-10)ובעלי לא היה בארץ. החלטתי שאני מתאפקת ומספרת לו פנים מול פנים אבל יצא והנסיעה התעכבה יותר מהצפוי ומצאתי את עצמי שומרת את זה ומסתירה מכולם יותר משבועיים !!! בסוף לא היתה לי ברירה וסיפרתי לו בטלפון...
  • אני ממש לא הרגשתי טוב כמה ימים. חשבתי שאני חולה ובכלל לא חשבתי על הריון.

    אמא שלי שתהיה בריאה ראתה אותי ואמרה לי- את בהריון נכון?
    חחחחחחחח היא הדליקה לי את המנורה האדומה.

    אחרי יומיים הייתי בעבודה בבוקר והרגשתי שכל המשרד מסתובב עליי אז הלכתי לקנות ערכה. ולא הצלחתי להתאפק ועשיתי את הבדיקה פה בשרותים של העבודה חחח
    כשיצא חיובי לא האמנתי, לקח לי חצי שנה להיקלט. חשבתי שכבר לא יהיו לי ילדים יותר.
    ואז התקשרתי לבעלי וכל כך בכיתי וצעקתי שלקח לי 10 דק' להגיד אני בהריון.

    אחרי כמה זמן הוא סיפר לי שהוא עמד על פיגום בגובה של 30 מ' אז פעם הבאה שיש לי בשורות שכאלה אז שאשאל אותו קודם אם הוא יושב חחחחחחחחחח

    באנרגיות חיוביות! ויהי מה!
    אלינור
  • אצלי זה היה סיפור ארוך היו לי כאבים חזקים כמה ימים לפני ובעלי התחיל לדאוג לקח אותי למוקד ,עשיתי בדיקה והרופא נשים אמר לי שאני צריכה לקבל בימים הקרובים ,כשיצאתי בעלי היה בטוח שאני יגיד לו שאני בהריון בקיצור הכאבים המישכו והיה לי איחור כבר של 5 ימים ואחותי הגדולה קנתה לי בדיקה ביתית ויצא חיובי התחבקנו והתרגשנו איזה כיף להיזכר בזה

    חיים של אמא!!!

  • בילד הראשון חמי לקח אותי לקנות בדיקה כי התלוננתי במשך 20 יום שלמים שיש לי איחור, ובגלל שלא רציתי לקבל תוצאה שלילית, לא קניתי בדיקה. עד שהוא התעצבן עליי, הכניס אותי לאוטו בכוח ונסע איתי לניופארם לקנות לי בדיקה. בער הלכתי לשירותים ומשם צרחתי לבעלי שזה חיובי.. תוך 2 דקות ההורים התייצבו אצלנו בבית
  • "ממי 5 לפנות בוקר אני נכנסת להשתין"
    ישבנו ביחד במיטה במשך 5 דקות ואז הלכנו וראינו 2 פסים
    קפצנו על המיטה כמו זוג מטומטמים ואז עישנו סיגריה אחת אחרונה

  • אני מקודם גיליתי שאני בבבבבהריון ואני רוצה לבשר לבעלי רק פנים מול פנים- כשיחזור- אני רוצה לעשות את מה שתכננתי להריון הקודם ובסוף לא עשיתי מרוב התרגשות. בהריון הראשון- תכננתי שאם אני אכנס להריון אני אצייר על הבטן סמיילי ואשב בחדר ואומר לבעלי שיש לו הפתעה ושיחפש בחדר (כמו חם -קר) אבל כשגיליתי כ"כ התרגשתי שפשוט אמרתי לו והוא התרגש וחיבק אותי. היום אני רוצה להודיע לו בצורת החם-קר.... נראה לי שיהיה חמוד ומרגש... אני עוד אספר איך זה הלך...
  • איזה סקר מגניב!!!
    אז ככה במקרה שלנו תכננו את ההריון וחודש קודם לכן קנינו ערכה ביתית שתהיה בבית לכבוד היום הגדול. לא תיארנו לעצמנו שיהיה בה שימוש כל כך מהיר היינו בטוחים שיקח עוד מלא זמן. אחרי חודש הרגשתי את כל הסימנים המקובלים של המחזור: חוסר תיאבון, חצ׳קונים, התכווצויות ברחם, נפיחות בבטן וכאבים בשדיים רק שהמחזור עצמו לא הגיע. המחזור אצלי מאוד מדוייק ולא מאחר כמעט אף פעם. כשהיה לי יום איחור בעלי הציע שנעשה את הבדיקה וסירבתי. אמרתי לו שאני בטוחה במאה אחוז שאני צריכה לקבל כי יש לי את כל הסימנים וממש לא בא לי לעשות בדיקה ולהתאכזב מזה שיצאה שלילית. ככה עברו להם כמה ימים והמחזור לא הגיע. ביום החמישי או הרביעי לאיחור קמתי מוקדם בבוקר והחלטתי לעשות בדיקה. בעלי בינתיים עדיין ישן. עוד לא סיימתי להשתין עליה וכבר הופיעו שני פסים!!! הייתי בשוק כי אמנם רציתי את זה מאוד אבל ממש לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר. בזמן שהייתי בשירותים חשבתי איך להודיע לבעלי. חשבתי פשוט להשאיר את הסטיק על הכרית שלי וכשהוא יתעורר הוא ימצא את זה אבל אני כבר אהיה בלימודים. מחשבות לחוד ומציאות לחוד כי ממש לא הייתי מסוגלת להתאפק. קפצתי עליו במיטה והערתי אותו כשאני דוחפת לו את הסטיק לתוך העיניים. מתוך שינה הוא לא הבין מה הוא רואה ושאל מזה ואז צעקתי לו שאני בהריון!!!!
    לגבי המשפחה החלטנו לא לספר עד שנראה דופק. את בדיקת הדופק עשינו ממש כמה ימים לפני יום ההולדת שלי. ביום ההולדת שלי שנפלה על שבת היינו אצל אבא שלי. כולם מברכים אותי ונותנים לי מתנות ואז ברגע שהתיישבנו לאכול אז שנייה לפני שאבא שלי התחיל את הקידוש אמרתי שאני רוצה להראות להם משהו. שלפתי את האייפון שלי והראתי להם את הסרטון שבעלי צילם מבדיקת הדופק ואחרי הסרטון הראתי את האולטרסאונד עצמו. למשפחה של בעלי בישרנו באותה דרך בארוחת שבת שביום למחרת. יצאנו כל המשפחה למסעדה ותוך כדי שכולם בירכו אותי ליום ההולדת שלפתי את האולטרסאונד.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה