ד"ר איתן מרדכי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לכל הבנות שחוששות ללכת ולעשות מי שפיר- אין לכן מה לחשושש. גם אני חפשתי אנפורמציה על דר איתן מרדכי מבי"הח אסותא בראשלצ ולא מצאתי. די חששתי כי לא שמעתי עליו. אבל בנות. אל לכן לחשוש מדובר ברופא מקצועי באופן יוצא מן הכלל. מרגיע אדיב, חייכן. הוא מרצה לפני הבדיקה חצי שעה על אופי הבדיקה, למה היא נחוצה , מהם תופעות הלוואי , למה צריך אותה בכלל. את ממש מקבלת יחס אישי. הוא לא ינסה לדחוף לכם בדיקות אחרות שעולות המון.עד שפגשתי אותו לא הייתי רגוע. אבל שראיתי במי בדובר מאוד נרגעתי. אגב הבדיקה אורכת גג דקה הוא עושה זאת במהירות כך שאת לא מספיקה להבין מה קורה. שורה תחתונה. מאוד מומלץ. ללכת בלב שלם.אגב זו הפעם השנייה שעשיתי מי שפיר כי בשני ההריונות החלבון עוברי יצא נמוך אוד. ואת הבדיקה הקודמת עשיתי אצל רופא בכיר מקפלן שלטעמי היה פחות טוב. בהלצחה. [:

    רויטל יוסוב
7 תגובות
עמוד 1
  • גם אני מאוד ממליצה עליו! עשיתי אצלו את המי שפיר וגם את התפר הצווארי

  • הוא היה הרופא נשים שלי לפני שעזב את לאומית הוא מדהים מדהים מדהים וגם חתיך
  • ממליצה בחום רופא מצויין עם יחס סבלני, מקצוען, בדיקת מי שפיר עברה בלי כל כאב
  • מצטרפת להמלצה על ד"ר איתן מרדכי. באתי אליו בשביל לבצע מי שפיר ומאוד מאוד חששתי מהבדיקה וגם התלבטתי אם לעשות באופן פרטי או דרכו (מקבל דרך מכבי ללא עלות במידה והאישה מעל גיל 35). כל כך שמחה שבחרתי בו! הוא הרופא הכי אדיב, סבלני ומקצועי שפגשתי! הסביר על מהלך הבדיקה באופן מעמיק, ענה לשאלות וביצע את הבדיקה בצורה מאוד עדינה ומהירה.
    ממליצה עליו בחום!!!!
  • מוסיפה על ההמלצה על ד"ר איתן מרדכי למי שפיר! עשיתי אצלו לפני שבועיים מי שפיר (והוא היה גם רופא הנשים שלי לפני שעברתי עיר) והוא פשוט רופא נשים נהדר- מקצועי, מסביר, סבלני, נעים, עדין.. באמת אין עליו! הדיקור עבר ממש בסדר והוא כמובן לפני הבדיקה הסביר בפירוט על הכל והרגיע אותי שהייתי מאוד לחוצה.. בהריון הבא בטוח אחזור אליו. בקיצור פשוט מומלץ בחום!
  • אין רופא כזה!!!
    רופא אדיב, סבלני, נעים ומרגיע.
    עשיתי אצלו מי שפיר לפני שלוש שנים ועכשיו פעם נוספת. ממליצה בחום לכל מי שחוששת.
    איש נפלא!
  • היי, עשיתי אתמול מי שפיר אצל דר מרדכי איתן באסותא ראשון לציון.
    רופא מצוין, אדיב, הסביר הכל ברוגע וענה למ על שאלות. קיבל אותי בחיוך והשרה מקצועיות ואכפתיות. רופא מצוין ממליצה בחום.
    אל תחששי, את בידיים טובות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה