לא בטוחה אם יש עילה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    אני בת 29, בגיל 12.5 הוציאו לי שחלה וחצוצרה בעקבות TORSION של השחלה על ציסטה.
    לפני כ9 חודשים היה לי שוב TORSION וזה טופל בהליך לפרוסקופי (הוציאו את הציסטה וסובבו את השחלה).
    כחודש לאחרי חזרתי למיון עקב כאבים ושם שאלו אותי אם קיבעו לי את השחלה בעקבות ההיסטוריה שלי. הרופא נראה מאוד מופתע שלא קיבעו לי את השחלה וגם באינטרנט על פי מה שראיתי במצב כמו שלי של TORSIONS שחוזרים אם כבר עושים ניתוח מקבעים את השחלה.

    היום אני בהריון בחודש שמיני, ככה שזה לא ממש פגע בי (הצלחתי להכנס להריון) חוץ מהחשש עכשיו שכל פעם שאהיה בלי גלולות זה עלול לחזור (ואם היו מקבעים לי את השחלה לא היה לי החשש הזה).

    אני מרגישה פגועה שאפילו לא הציגו בפניי את האפשרות לזה, ויש לי את התחושה שהרופא פשוט לא חשב על זה או שכח.

    האם יש לי עילה לתבוע? האם יש לי סיכוי לזכות בכזאת תביעה או שזה סתם יהיה בזבוז של הזמן שלי?
1 תגובות
עמוד 1
  • לפונה שלום רב,

    מתיאור המקרה עולה כי קיימות שתי שאלות אותן יש לבחון: הראשונה- האם אכן היה על הרופא שביצע את ההליך הלפרוסקופי לבצע גם קיבוע של השחלה וזאת כחלק מפרקטיקה רפואית נוהגת. חשוב להבין כי לא כל הימנעות מביצוע טיפול רפואי מהווה רשלנות. כמו כן יש לזכור כי כל פעולה רפואית כרוכה גם בסיכונים, אשר לעיתים אינם מבוטלים. לפיכך, במקרה זה יש לבחון האם הפרקטיקה הרפואית הנוהגת במקרה כזה הינה, אכן, לבצע בכל מקרה גם קיבוע של השחלה.

    בנוסף, יש לבחון האם כתוצאה מכך שלא בוצע קיבוע נגרם לך נזק (הנזק יכול להיות גם עתידי- היינו, קושי להרות, סיכון מוגבר לחזרת מחלה וכיוצב'). בנקודה זו חשוב להבהיר כי הגשת תביעת רשלנות רפואית כרוכה בעלות כספית משמעותית וזאת בשל חוות הדעת הרפואיות שיש לצרף לכתב התביעה. לכן, רק במקרה בו יש נזק ממשי, קיימת תועלת כלכלית בהגשת תביעה.

    מכל מקום, אמליץ לך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום, על מנת שיאסוף את החומר הרפואי אודות הטיפול שבוצע לך ולאחר מכן יפנה את המקרה לחוות דעתו של מומחה בתחום.

    בברכה,

    עו''ד עדי וייס

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה