בדיקת סיטי וטיפול אנטיביוטי בתחילת הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עדי שלום!

    לאחרונה אישתי הגיעה למיון לאחר כאבים חזקים בבטן מאחר ואמרנו שאנו מנסים להכנס להריון שלחו אותה לבדיקה במיון נשים לשלילת הריון שאכן נשללה בהמשך היא שוחחרה בלי ממצאים מיוחדים

    יום אח"כ שהכאבים המשיכו חזרנו למיון ושוב הופננו לבדיקה לשלילת הריון ושוב יצאה שלילית לאחר מכן אישתי עברה לצילום סיטי שלא העיד על כלום ואשפוז של 3 ימים בהם ניתנו לה אנטיביוטיקות שונות

    ביום שלפני השחרור מביה"ח אחרי התייעצות עם בת משפחה התעקשנו על בדיקת הריון נוספת מאחר והמחזור איחר(ביום), למחרת אחרי ויכוחים עם הרופאה התורנית הוסכם על בדיקת שתן(היא לא הסכימה לבדיקת דם) שיצאה חיובית ואח"כ בדיקת הדם (שבאה בעקבות תוצאות בדיקת השתן) שהייתה החותמת הסופית להריון

    כאן נתקלנו באטימות מוחלטת(שהייתה המשך ישיר לכל האשפוז) מצד ביה"ח שלא עזרו לנו להבין מה ההשלכות של נטילת התרופות ובדיקת הסיטי בזמן הריון יש לציין שכשאישתי שוחררה וקיבלנו את כל התוצאות של הבדיקות אותן עברה גילנו שבמיון הנשים לא עשו לה בדיקה לשלילת הריון בדם, בשני המקרים(הייתה במיון יומיים ברצף)!!! ושללו את ההריון רק מבדיקות שתן ואם היו עושים בדיקת דם היו מגלים כבר בפעם הראשונה שהגענו למיון שהיא בהריון והיו חוסכים ממנה את בדיקת הסיטי ונטילת אנטיביוטיקה בזמן הריון!

    השאלה שלנו היא האם חס וחלילה יתגלה שההריון נפגע עקב הסיטי או האנטיביוטיקות(אנחנו בתהליכים במכון הטריטולוגי לבדוק את ההשפעות המדוייקות) יש כאן רשלנות רפואית

    והאם כדאי להתלונן בפני ביה"ח עוד לפני שאנחנו יודעים את ההשפעות או לחכות למסקנות המכון הטריטולוגי?

    תודה מראש
1 תגובות
עמוד 1
  • חגית שלום,

    ראשית- צר לי לשמוע על מסכת האירועים שפירטת וכולי תקווה כי ההיריון יסתיים בלידתו של תינוק בריא.

    מתיאורך נראה בהחלט כי יש מקום לבדוק את הטיפול שניתן לך בחד מיון, שכן על פניו נראה כי לא בוצעו הבדיקות המתאימות.

    יחד עם זאת, על מנת להגיש תביעת רשלנות רפואית יש צורך בהוכחת נזק. לפיכך, אם, לשמחתנו, העובר לא ניזוק, אזי אין מקום להגיש תביעת רשלנות רפואית.

    מאידך, במידה וחלילה, יתברר כי העובר ניזוק, כתוצאה מלקיחת האנטיביוטיקה ווביצוע בדיקת ה C.T , אזי יש בהחלט מקום לבחון אפשרות לתביעת רשלנות רפואית. במצב זה יהיה צורך לבדוק האם בדיקת דם בשלב מוקדם יותר, אכן הייתה יכולה להעיד על קיומו של היריון וכן יהיה צורך לבחון את השאלה האם הטיפול האנטיביוטי ובדיקת ה- C.T הם אכן אלה שגרמו לנזק ולא גורמים אחרים.

    מכל מקום, במקרה זה, אמליץ לך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום על מנת שיאסוף את התיעוד הרפואי מביה"ח ויפנה לרופא/ים מומחה/ים בתחום.

    בברכה,

    עו''ד עדי וייס

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה