erb's palsy - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר וויס, לפני שנה ו-10 חודשים ילדתי את בתי הבחורה. הגעתי לבית חולים עם צירים סדירים ופתיחה של 7, ניכנסתי לחדר לידה והתחלנו בתהליך. (הייתי ללא אפידורל וללא משככי כאבים). לאחר שעתיים של לחיצות ראו האטה בדופק של העובר והחליטו לעשות וואקום, אני לא הסכמתי בשום אופן וביקשתי שיפנו אותי לניתוח קיסרי. אף אחד שם לא התייחס למה שביקשתי והחזיקו אותי בכוח מהידיים בשביל לבצע את הוואקום. כשהראש של הילדה יצא, ניתקעה הכתף השמאלית, ולאחר כמה משיכות היא יצאה עם נזק רב. היא כיום סובלת מארבס פלסי שעדיין לא ידוע באיזו דרגה.
    המשקל של העובר היה 3.022, ויש לציין כי לאורך כל המעקב הריון שאלתי מספר פעמים אם אני לא הצטרך ניתוח קיסרי בגלל שאני קטנה ויש לי אגן צר. ואמרו לי שלא. (הייתי מאושפזת מספר פעמים עקב צירים מוקדמים).
    האם אכן מדובר פה ברשלנות רפואית? ואם כן מה הסיכויים שליי לזכות במשפט אם אני ניגשת לתביעה.
    תודה מראש.

    קרין
1 תגובות
עמוד 1
  • קרין שלום רב,

    ראשית, אבקש לציין שאינני רופאה. אני עו"ד המתמחה מזה שנים רבות בייצוג תובעים ונתבעים בתביעות רשלנות רפואית. במסגרת עבודתי טיפלתי במספר תביעות בנושא שיתוק ע"ש ארב כתוצאה מניהול רשלני של לידה.

    סיפור המקרה שתיארת בהחלט מעלה תהיות לגבי אופן ניהול הלידה ובהחלט ייתכן שקיימת עילת רשלנות רפואית. יחד עם זאת, על מנת לבחון את הנושא לעומק, יש צורך באיתור החומר הרפואי המלא אודות הלידה וזאת על מנת שניתן יהיה לבחון את התנהלות הצוות הרפואי. המלצתי היא לפנות לעו"ד המתמחה בתחום על מנת שיפעל לאיתור התיק הרפואי ויעבירו לרופא מומחה לבחינת שאלת הרשלנות.

    עו''ד עדי וייס

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה