איחור של שבוע - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • טוב, אז אתמול עשיתי עוד בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית.
    היום הייתי אצל רופא נשים ומה אני אגיד לכן? הוא עשה לי טובה שהוא בדק אותי, הוא שאל אם עשיתי בדיקת הריון אמרתי לו ש2 ושתיהן שליליות, הוא בדק אותי ע"י מישוש בבטן התחתונה, אמר לי תרדי מהמיטה, מבחינתי הכל בסדר, מה זה אומר? רק אלוקים יודע!!!
    כל כך כעסתי שקמתי והלכתי אפילו בלי להגיד תודה, הוא פתח את הבדיקה בזה שהוא לא חייב לבדוק אותי כי אין מיון נשים בימי שישי ושהוא עושה לי טובה.
    אם הוא היה עושה לי אולטראסאונד וגינאלי במקום הייתי יודעת מה לא בסדר(הריון או לא), רק שהרופא היה עסוק בלהעיף אותי כמה שיותר מהר.
    כמובן שבדיקות דם הוא לא הסכים לתת לי...
    מה אני עושה??? אין סימני מחזור, הריון כנראה שזה לא...או שעדיין יש סיכוי שכן?
    אני מיואשת מהאי הופעת מחזור ומהחוסר יכולת להתקדם לחודש הבא ולביוץ הבא..אני תקועה.

    sOsHi
14 תגובות
עמוד 1
  • איזה רופא חסר רגשות.. פשוט בושה!!!!!!! בשורות טובות...
  • לדעתי תיקבעי שוב פעם בדיקה ותדרשי בדייקה וגינלית
  • יש לי תור ל-26 רק, אבל אם אני אקבל עד אז אני אקח ממנו בידקות דם לפחות.
    עכשיו אני חייבת לשאול, עד כמה מדויקות הבדיקות הריון האלו? עם שבוע איחור ועדיין מופיע לי שלילי כנראה שזה לא הריון.... לאבד תקווה? להמשיך להאמין?

    sOsHi

  • היי מותק

    גם לי יש איחור של שבועיים , עשיתי בשבוע שעבר בדיקת הריון ביתית יצאה שלילית הלכתי לעשות בדיקת דם יצאה 5 בטא ועדיין לא קיבלתי אין לי תור לרופא נשים אבל ביקשתי מרופא המשפחה שלי בדיקת דם נוספת בכדי להיות בטוחה שאם חלילה ואין הריון אז אני אפנה לרופא נשים בשביל להיות בטוחה שאולי "פיספסתי" הריון , תגשי לרופא משפחה שלך ותספרי לו את הסיפור שלך שיש לך איחור ויש לך תור לרופא הנשים רק בסוף השבוע ושיתן לך בדיקת דם לעשות
    שיהיה בהצלחה ושבע"ה תתבשרי בבשורות טובות
  • אני חושבת שאת בהריון... יש לך מחזור מאוד סדיר, אין שום סיבה שיתעקב אם זה לא הריון. תלכי לרופא משפחה והוא יתן לך בדיקות בטא. אין מצב שתהיה במצב של חוסר ודאות עד 26!!! אני לא הייתי סומכת על בדיקה ביתית.
  • את יכולה לבקש הפנייה לבדיקת דם מהרופאת משפחה שלך......
    בהצלחה מחזיקה לך אצבעות


  • הלואי שזה הריון, זה אולי יסביר לי למה אני מרגישה לא טוב, חלשה, מסוחררת והאוכל עולה לי...אוף. ואם זה לא זה, אז מה יש לי?
    מחר אני אגש לרופא משפחה שקופת חולים כאורחת, יש סיכוי שהוא לא ירצה לתת לי בדיקות? אני שייכת לקופ"ח באשדוד אבל גרה ברמת גן וקצת קשה לי לנסוע במיוחד בשביל זה כשאני עובדת ברמת השרון.
    מה אתן אומרות?

    sOsHi

  • לדעתי אין שום סיבה שהרופא משפחה לא יתן לך לעשות בדיקת דם
    גם אם את אורחת, זה לא צריך להשפיע בכלל.
    אני הוצאתי טופס לבדיקת דם להריון מהרופאת ילדים של הבן שלי פעם.. חח
  • תעשי בדיקת דם ואז תדעי. תנסי כאורחת, מה יש לך להפסיד.
    פשוט בושה וחרפה הרופאים האלה.
  • קבלתי בדיקות דם! מחר ב8 בבוקר אני עושה!
    וכן...איחור של 9 ימים...ואין סימנים לא של ה- ולא של ה-
    קצת חולשה כללית, זה הכל...
    מה שחסר שייצא לי שלילי ועוד שחסר לי איזה משהו בגוף!!
    אני מזה אתבאס...

    אני צריכה אצבעות!!!

    sOsHi
  • שולחת לך *מיליון
    בהצלחה!!!
    יאללה תבשרי לנו בשורות טובות
  • אמן וזה זה
  • מחזיקה אצבעות חזק חזק

  • היי בנות...
    המחזור האחרון שלי היה ב-26.12.18 הייתה לי בדיקה של הסטרוסקופיה ב-20.01.19 קיימתי ייחסים עם בעלי ב-22 או ב-23 לא ממש זוכרת
    ב-26.01.19 היו לי הפרשות לא ממש התמקדתי כי הייתי בטוחה שקיבלתי וזה נעלם ולא הופיע יותר עשיתי 2 בדיקות ביתיות ובדיקת דם ויצא שלילי הבטא יצא 5 ואנחנו כבר ב-01.02.19 ועוד לא קיבלתי וגם אין סימנים מה זה יכול להיות כבר משתגעתתתתת
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה