כמה עובדות על הריון כימי + סוף טוב - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם.
    אני אורחת בפורום זה. רציתי לשתף אתכם במה שעבר עלי בכמה חודשים האחרונים, מכיון שאני יודעת שכשאני חיפשתי מידע על הריון כימי, היה לי קשה מאוד לקבל תשובות חד-משמעיות גם מהרופא וגם מהאינטרנט הבטחתי לעצמי שאחרי שהכל יהיה בסדר, ארשום מה עבר עלי כדי שמי שתחפש מידע, תקבל אותו. חשוב לציין שאני לא רופאה ומה שאני הולכת לרשום כאן הוא מניסיון בלבד.
    בחודש ספטמבר גיליתי שאני בהריון. זה נעשה ע"י בדיקה ביתית שהראתה פס חלש. אבל לי תמיד אמרו שפס זה פס! אז זהו שלא תמיד. שמחתי הייתה מוקדמת מדי. מס' ימים לאחר הגילוי החלה להופיע הפרשה חומה. עדיין לא הייתי בטוחה מכיון שאמרו לי שזה יכול להיות גם בהריונות תקינים. בדיקת דם ראשונה הראתה בטא 37. אז כבר התחלתי להלחץ, אבל אמרו לי שיכול להיות שההריון פשוט מאוד צעיר. יום למחרת החל דימום והבדיקה הבאה כבר הראתה שהבטא החלה לרדת. זה הסתיים בהפלה טבעית בשבוע 4.3.
    אז הנה כמה עובדות שלי היה חשוב מאוד לשמוע ולא הצלחתי לקבל מידע ברור:
    1. הריון כימי הוא הריון שנתקבל ע"פ תוצאת מעבדה, שנופל לפני שיכולים לראות אותו באולטראסאונד. לא ידוע מה גורם לו ולמרות שאני יודעת שכל אחת שעוברת את זה מתחילה לחפש סיבות הגיוניות למה זה נפל, אם מדובר על הפלה חד-פעמית, כנראה שלעולם לא נדע.
    2. הריון כימי זה דבר מאוד שכיח. מסתבר שהרבה נשים עוברות את זה ופשוט לא מספרות, או שהן בכלל לא יודעות כי הרבה פעמים ההריון נופל עוד לפני שיש איחור משמעותי במחזור.
    3. הריון כימי מתבטא בד"כ בערכי בטא שבבדיקות חוזרות הם יורדים במקום להכפיל את עצמם (ערכי בטא לא תקינים יכולים גם להעיד על הריון חוץ רחמי). לכן במקרה שאובחן הריון כימי, יש להמשיך ולבצע מעקב בטא כל 2-3 ימים ולוודא שהיא מתאפסת.
    4. הדימום יכול לבוא עם הגילוי שזה הריון כימי או אחריו. הדימום נחשב מחזור לכל דבר והיום שבו מתחיל הדימום המאסיבי, זה היום שנחשב ליום המחזור הראשון (מועד הדימום משתנה מאישה לאישה יש כאלה שזה מיידי ויש כאלה שזה לוקח יותר זמן). במועד הביוץ שאחרי הדימום ניתן כבר לנסות שוב להיכנס להריון (יש כאלה שאומרים שיש אפילו יותר סיכוי להקלט כי רמת ההורמונים גבוהה) אבל שימו לב שיתכן שהביוץ יתאחר מעט בגלל הטראומה שהגוף חווה.

    בנות – אובדן הריון, גם אם הוא בשלב כ"כ צעיר, זה דבר מאוד לא נעים. אני לא הייתי מוכנה לזה בכלל. אין אצלנו היסטוריה משפחתית של הפלות וזה משהו שבכלל לא חשבתי עליו. הדבר היחיד, היה תחושת בטן לא טובה שגרמה לי לומר לבעלי עוד לפני שהחלו ההפרשות שאני חייבת לנוח כי אני מרגישה שההריון לא יציב. זה בא לי כרעם ביום בהיר. בכיתי המון. חיפשתי סיבות הגיוניות. התאבלתי ממש וזה בסדר להתאבל. רק אנחנו יודעות שאפילו בשבוע 4 כבר אפשר להקשר לעובר. אני מצאתי את עצמי יושבת מול המראה, מלטפת את הבטן ומבקשת מהעובר: "אל תלך. תישאר". באותו השבוע היה לי יום הולדת. יום ההולדת המגעיל ביותר שהיה לי בחיים. פשוט נמחק לי החיוך. אבל בסוף אותו השבוע, קראתי במקרה את ההורסקופ שלי (מה שבד"כ אני ממש לא עושה) והיה רשום שם בסוף, מתחת להכל המלצה לשבוע הקרוב – להתמקד בעיקר ולא בטפל. לאחר מכן קראתי כתבה של מאמנת אישית שדיברה על כך ש-10% ממה שקורה לנו בחיים לא תלוי בנו ואילו 90% ממה שקורה לנו, תלוי באיך שאנחנו מגיבים לדברים. הבנתי שאני יכולה עכשיו להמשיך להתאבל חודשים, להיות בדכאון, לעצבן את כל מי שסובב אותי ואפילו להפסיק לתפקד, או שאני מפסיקה כאן ועכשיו ולוקחת את עצמי בידיים, משאירה את מה שהיה מאחור וממשיכה עם הפנים קדימה – מתמקדת במה שיש לי – המשפחה שלי, העבודה שלי ובמה שהעתיד צופן לי.
    ואכן נקלטתי מיד מחדש (חוץ מהדימום של ההפלה כבר לא הספקתי לקבל עוד מחזור כי נכנסתי להריון). הפעם תחושת הבטן שלי הייתה טובה וידעתי מיד שנקלטתי. היום אני בשבוע 12.
    מקווה שעזרתי ולו במעט ושיהיה לכם בהצלחה!
11 תגובות
עמוד 1
  • yas יקרה!

    קודם כל אני רוצה להודות לך על האכפתיות שלך לכל אותן בנות שחוו הריון כימי ולא כ"כ יודעות מה זה בדיוק- כמוני למשל.
    מצאתי את עצמי קוראת שורה אחר שורה ממה שכתבת ותוהה שמא זאת אני...
    חוויתי את אותם הדברים בדיוק, את אותן התחושות ואף אחד לא טרח להסביר לי כמו שאת כתבת.
    גם אני גיליתי בחודש ספטמבר שאני בהריון וגם לי התחיל דימום בערך 10 ימים אחרי בדיקה ביתית שעשיתי. האבל שלי היה כ"כ גדול, כמעט כמו השמחה שבידיעה שאני בהריון...
    לאחר מכן לא קיבלתי מחזור חודשיים וחצי וזה היה קשה נפשית ופיזית כי זה גרם לי כאילו לדרוך במקום בלי היכולת לנסות להיכנס שוב להריון.
    לפני שבועיים סוף סוף קיבלתי מחזור ואז גם התבשרתי מרופאה מומחית לפוריות שפניתי אליה שיש לי שחלות פוליציסטיות ושאני צריכה להתחיל ליטול כדורים בשם איקאקלומין. הייתי בשוק וגם קצת בדיכאון...
    את הכדורים אני מתחילה בחודש הבא, כי החודש הזה, או ליותר דיוק לפני 3 ימים עשיתי בדיקת מעקב זקיקים שהראתה שאני לפני ביוץ ולכן החליטה הרופאה לנסות החודש בפעם האחרונה "באופן טבעי" לפני שאתחיל לקחת את האיקאקלומין.
    אני חושבת שמיותר לציין מהי הרגשתי. אני כ"כ מקווה שעוד שבועיים לא תגיע הווסת ובמקומה יגיעו בשורות טובות אחת ולתמיד...
    בכל אופן, תודה לך על ששפכת קצת אור על כל הנושא של הריון כימי כי זה מאוד עזר לי להבין מה בדיוק חוויתי...
    מאחלת לך הריון יפה ומוצלח ושתמיד תדעי רק אושר ושמחה... אמן...
  • תודה לך על השיתוף והאחריות הנשית ומאחלת לך המון בריאות ואושר וידיים מלאות
  • תודה על השיתוף
    אני בשבוע 5 הריון כימי מסתבר עם בטא שיורדת
    אבל אין דימומים אין כאבים כלום
    אם לא הייתי עושה בדיקת הכפלה הייתי חושבת שהכל בסדר בחיי
    החזה רגיש וגדול
    עייפות
    מישהי יודעת מתי אני אמורה לגמור את העניין הזה? מתי מתחילים לדמם? ומתי אוכל לראות ביוץ שוב?
  • יהיה בסדר שיהיה לנו בעזרת השם הריון תקין בידיים מלאות!!!!!!
  • תודה על השיתוף
    אני בשבוע 5 הריון כימי מסתבר עם בטא שיורדת
    אבל אין דימומים אין כאבים כלום
    אם לא הייתי עושה בדיקת הכפלה הייתי חושבת שהכל בסדר בחיי
    החזה רגיש וגדול
    עייפות
    מישהי יודעת מתי אני אמורה לגמור את העניין הזה? מתי מתחילים לדמם? ומתי אוכל לראות ביוץ שוב?
    יכולה לספר לי מה היה אחר כך? אני במצב דומה
  • ככה קרה לי בול כמו שסיפרת!
  • חדשה פה, אשמח לתשובות
    הריון שבוע 9 לפני שנה הפסיק הדופק ועברתי גרידה, המחזור הגיע בדיוק 28 יום אחרי הגרידה.
    לפני חודש בשבוע 5.6 הפלה ספונטנית, אני אפילו לא יודעת אם זה נחשב להפלה או הריון כימי. מתי אני אמורה לקבל מחזור? עבר כבר חודש ואין סימן למחזור או הריון
  • היי , אני אחרי החזרת עוברים החזירו לי 1 אחרי שני כישולונות .. זה השלילי יצא לי בטא 28.0 ואחרי יומיים הרופא אמר לבצע שוב בדיקת דם יצא לי 7> , השאלה שלי למה זה הראה שזה חיובי ועכשיו שלילי .. וחושב לציין שקיבלתי מחזור 4 ימים לפני שהייתי אמורה לקבל והיו לי כאבים חזקים .. מה זה יכול להיות ?
  • תודה על השיתוף זה אחד לאחד ממה שאני חווה בימים אלו...כל הגוף כואב ,הנפש מרוסקת! אף אחד לא מכין אותך למה שהגוף עובר בהריון כימי ועוד יותר למה שהנפש עוברת.כל היום בוכה , רבה עם כל העולם ....בכל יום שאני מנסה להרים את עצמי אני רואה רק דם מול העיניים. הרגע הזה שאת מגלה שאת בהריון ואת בשמיים הופך במהרה לאחת החוויות הקשות שיש. כמעט שבועיים של דימומים גוף כואב וכבד ובסופו דימום מאסיבי כואב ביותר.
  • תודה על השיתוף זה אחד לאחד ממה שאני חווה בימים אלו...כל הגוף כואב ,הנפש מרוסקת! אף אחד לא מכין אותך למה שהגוף עובר בהריון כימי ועוד יותר למה שהנפש עוברת.כל היום בוכה , רבה עם כל העולם ....בכל יום שאני מנסה להרים את עצמי אני רואה רק דם מול העיניים. הרגע הזה שאת מגלה שאת בהריון ואת בשמיים הופך במהרה לאחת החוויות הקשות שיש. כמעט שבועיים של דימומים גוף כואב וכבד ובסופו דימום מאסיבי כואב ביותר.
    יכולה לעודד שאני חוויתי מספר הריונות כימיים (2 רצופים בחודשיים האחרונים..) ויש לי 2 ילדים מקסימים שנולדו ביניהם. לא להתייאש!
  • יכולה לעודד שאני חוויתי מספר הריונות כימיים (2 רצופים בחודשיים האחרונים..) ויש לי 2 ילדים מקסימים שנולדו ביניהם. לא להתייאש!
    התכוונתי ש2 מתוכם היו בחודשיים האחרונים..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה