לא ממש יודעת לאן לפנות והם זה משהו נדיר - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • צהריים טובים.
    אזראשית רציתי לציין שלפני שנתיים ילדתי את בני הבכור ( אני כרגע נמצאת בחודש חמישי להריון השני)

    באותו יום הגעתי לביה"ח כאשר אני מיועדת לזירוז בשל הערכת משקל של כ3900, אישפזו אותי בנוהל רגיל, לאחר כשעה (בשל פתיחה של 3 ס"מ) הגיע מרדים וקיבלתי זריקת אפידורל. לאחר כ6 שעות נתנו לי זריקת זירוז ומשם הלידה התקדמה כרגיל, כאשר התחיל תהליך הלידה ציינתי בפני המיילדת כי יש לי הערכת משקל גבוהה ושהרופא שלי המליץ לבצע חיתוך במידת הצורך על מנת לא להיקרע. במהלך הלידה לא בוצע חיתוך ונקרעתי עד פי הטבעת, הלידה הייתה תקינה והכל התנהל כרגיל מלבד העובדה שכאשר חלפה השפעת האפדורל חשתי כאבים עזים עד כדי כך שלא יכולתי לעמוד על רגלי. למחרת בבוקר עם ביקור הרופא, נאמר לי שיש לי בצקת ושאני צריכה חומר ( לא בטוחה שזה שמו אבל מגנזיום) להרגיע את המקום. כאשר ניסיתי לחוש את האיזור הרגשתי שמשהו לא תקין בתפרים, כאילו התפירה עקומה או שהאיזור התעקם, אמרו לי שהכל בסדר שאני צריכה להמתין שהמקום יגליד. המתנתי 6 שבועות, מתוכם לקח לי כחודש לחזור להליכה נורמאלית (ישרה) אך הכאבים לא עברו. כאשר הגעתי לרופא המטפל שלי הוא ציין שאפשר לתקן את התפר העקום בלידה הבאה! אני חייבת לציין כי הייתי ממש בדיכאון בכל התקופה, בקושי קיימתי יחסי מין בשל הבושה, שלא נדבר על תנוחות מסויימות שבהם נצבר אוויר באיזור וזה ממש לא נעים, וגם מרעיש תוך כדי. איזור פי הטבעת נפגע ( לא איבחון רפואי, תחושה שלי) ונצבר אויר רב בבטן שגורם לתחושת אי נוחות.
    רציתי לדעת האם יש בכלל עילה לתביעה?

    תודה...
1 תגובות
עמוד 1
  • אדוה שלום,

    ספור המקרה בהחלט מחשיד לקיומה של רשלנות רפואית מצד הצוות שניהל את הלידה. כחלק מהבדיקות המבוצעות ליולדת המגיעה לצורך לידה, מבוצעת גם הערכת משקל וזאת על מנת שהצוות הרפואי יוכל לשקול, כראוי, מהי הדרך הבטוחה והנכונה ביותר לסיים את הלידה. לא ציינת מה היה משקל הילוד ונתון זה הינו חשוב ביותר. מכל מקום, אני ממליצה לך לפנות לעו"ד המתמחה בתחום רשלנות רפואית על מנת לבחון לעומק את התנהלות הלידה והאם ניתן היה למנוע את הנזק זנגרם לך.

    בהצלחה ורפואה שלמה

    עו''ד עדי וייס

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה