תודה לכולן קודם כל הילדים של כולכן מהממים!!!!
דבר שני השטיח בקישור הוא בדיוק בצבע...אבל קטן לאלה...
אבל הנה קישור חדש מצאתי ב300 שח שטיחי שאגע ספגטי מעלפים ואני לא יודעת איזה צבע אהבתי את הורוד אבל אמא שלי אומרת שבנאלי מידי ומאוס מידי לא יודעת איזה לבחור???
http://www.mahsanei-shtihim.co.il/aimage%20zooming%20galleries/c19240-i13.phpכי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא...