אשמח לחוות דעתך:
את ההריון התחלתי עם המוגלובין של 13.9 - תוך חודשיים ובבת אחת הוא ירד ל9.6 - דבר שגרם לי לסינוס טכיקרדיה. אז הגדילו לי קצת את כדורי הברזל ובאמת אני יכולה לראות בבדיקה האחרונה שיש שיפור - ההמוגלובין עלה ל10.1.
אבל מה זה שאר התשובות - הכל כל כך אדום וחריג

אשמח לדעתך = תודה.
http://up352.siz.co.il/up2/etyntkh4zjxz.jpghttp://up352.siz.co.il/up2/mwrzodzk0jiu.jpg