דר' ישי שלום רב,
מאחוריי כבר שתי לידות ב"ה שהושגו באופן טבעי אחרי שנטשתי את הטיפולים וירד ממני לחץ.
מעוניינת כעת בהריון שלישי.





מאז הלידה השניה (לפני עשרה וחצי חודשים) מחזור הוסת עומד על 23-24 ימים.
אתמול הייתי אצל רופא הנשים שלי והוא אמר לי שהרחם בגודל תקין, רירית מעובה 16 מ"מ. שחלות תקינות. לא נצפה זקיק מוביל. מסביב לשחלה ימין יש מעט נוזל.
שאלותיי:
1.מה זה הנוזל הזה? האם אלו נוזלים שיוצאים מהזקיק ברגע בקיעתו?
2.וסת אחרונה 12/6 - האם הנוזל בשחלה מעיד על ביוץ שהתרחש?
3. האם יכול להיות נוזל מבלי שהיה ביוץ?
4.האם בבדיקת אולטרסאונד וגינלי הרופא יכול לראות הפריה עוד בשלב שהביצית המופרית נמצאת בשחלה?
5.. האם כמות הנוזל מעידה על איכות הביוץ? כלומר אם יש מעט נוזל אז הזקיק היה קטן?
סליחה על ההצפה של השאלות פשוט בכל בדיקה מדברים על הנוזל הזה ופעם אחת אני רוצה להבין מה המשמעות שלו...
תודה

==========================
מחשבה יוצרת אמונה שמעצבת מציאות!!!
תאמינו מכל הלב, ואל תפסיקו לחלום!!!