אני מטופלת בבית חולים כרמל במחלקת IVF
רציתי לומר לך תודה על כך ש"הרמת את הכפפה"
וקישרת ביני לבין דר אברהמוב.
התקשרת אליו במיוחד. אתה גם זה שהמליץ לי לעשות את הניתוח אצלו
באופן פרטי דרך הפלטינום (כי שאלתי איך להקדים את הניתוח)
בזכות העזרה שלך ובזכות הטיפול של אברהמוב הכאבים מהם סבלתי במשך 6 חודשים ארוכים (!!!) ללא הסבר הופחתו מאוד והיום נאמר לי שאוכל להמשיך בטיפולים!
אז שוב תודה שלא נפנפת אותי אלא הפנת אותי למי שהקל סוף סוף על הכאב בפעולה כירורגית שהיתה יכולה לחסוך לי ה-מ-ו-ן בדיקות, כאבים ואשפוזים נוספים....