סליחה שאני חופרת

אבל הרופא שלי אמר לעשות ב. דם אחרי 12 יום ממהחזרה .( ההחזרה הייתה
ב26.6) למרות שהזרקתי חצי אמפולה אוביטרל ביום רביעי וחצי בשישי .
12 יום מיום ההחזרה זה יוצא יום שישי הקרוב האם בב. דם לא יבדילו אם במידה ויש הריון בע"ה אם ההורמון מההריון או מהאוביטרל ?
שוב תודה
