שלום,
אני אחרי הזרעה 3
את ההזרעה עשיתי ב 26/06
ביום חמישי ה30-06 הזרקתי אוביטרל לתמיכה.
היום עשיתי בדיקת דם ואלו התוצאות:
אסטרדיול 663.0
פרוגסטרון 43.7
בטא 3.5
בדר"כ כשזה שלילי הבטא שלי 1.20
האם זה שאריות מהאוביטרל? האם יש טעם לעשות בדיקה חוזרת ביום ראשון?
האם יש סיכוי?
אני חייבת לציין שיש לי כל מיני תחושות שאין לי בדר"כ כמו בחילות קלות ורגישות בשדיים..
תודה
