יש לי מיום ראשון כאבים חזקים בגב התחתון ובצד שמאל באיזור המפשעה
וזה מקרין לי לירך.
מה יכולה להיות הסיבה,
אני שמה לב שההורמונים שלי גבוהים
בבדיקת דם אחרונה שנעשתה ב22.6 לפני ההזרעה הערכים היום:
אסטרדיול 472.0
פרוגסטרון 0.6
LH 2.72
תודה וסליחה על ההצפה בשאלות..
