שבוע טוב ד"ר ישי ..
כתבת לי שלדעתך עשיתי את הבדיקה מוקדם מידי אבל זה בסך הכול הפרש של
יום במקום יום שישי עשיתי יום חמישי .
והיום קיבלתי האם יכול להיות שהרסתי לעצמי ( יש לי רגשות אשם

).?
האם בהפרש של יום יכלה להיות תוצאה אחרת ?
בטא 5 זה לא הריון בהתחשב בעובדה שגם קיבלתי אוביטרל יום שישי לפני כן .
עשיתי את הבדיקה ביום ה11 מההחזרה .