דר' ישי שלום,
כתבתי לך לפני מספר שבועות על כך שהוסת מגיעה אצלי כל 24 ימים.
הקטע הוא כזה: ביומיים הראשונים אין כמעט זרימה אלא רק מעט מאוד, ואח"כ במשך חמישה -שישה ימים מופיעה הוסת החזקה. לפי מה שלימדו אותי צריך לספור את תחילת הוסת מהדימום המאסיבי.
אני מרגישה את הביות שלושה ימים אחרי שמסתיימת הוסת.
1. האם זה הגיוני שהזקיקים הצליחו לגדול כ"כ מהר (3 ימים) וכבר מתקיים ביוץ? הרי בקיעת הביצית מהזקיק מתרחשת כשהוא סביב 18-22 מ"מ... נכון? איך יתכן שגדל כ"כ מהר?
2. אני שומרת נידה מה שאומר שאני מפספסת באופן עיקבי את הביוץ. הסיכויים להרות כ"כ אפסיים.. מה ניתן לעשות? כשפניתי לרופא שלי הוא אמר שרק גלולות יכולות לסדר לי את מחזור הוסת כמו שהוא היה לפני הלידות, אבל אני מעוניינת להרות - מה עושים?
אשמח לעזרה בנושא

==========================
מחשבה יוצרת אמונה שמעצבת מציאות!!!
תאמינו מכל הלב, ואל תפסיקו לחלום!!!