ד"ר ישי שלום,
כמו שדיווחתי לך, קצת קשה לדעת את יום המחזור הראשון שלי, אבל בהנחה שמסתמכים על יום הדימום הממשי של דם טרי, אז תאריך הוסת האחרון הוא ה-3/7/11.
היום- ה-10/7, נלקחו בדיקות דם, וביניהם, באופן חריג, נלקחה בדיקת FSH , כלומר ביום ה-8 למחזור (מרצון טוב להיענות לי, אך מבלי משים בעת הבקשה לבדיקה, שהבדיקה נלקחה ביום מחזור לא מקובל, כשגם אני וגם האחיות יודעות שזה נעשה בטעות).
להלן התוצאות, ואחריהן השאלות:
LH = 5.5 IU/L
E2 = 398 pmol/L
PROGESTERINE = 1.5 nmol/L
FSH = 6.1 IU/L
ברצוני לדעת, האם, למרות שהבדיקה נלקחה ביום ה-8 (או יותר) למחזור, אפשר להסיק משהו מתוצאות ה-FSH לגבי הרזרבה השחלתית שלי?
ושאלה שנייה - תוך כמה ימים פחות או יותר צפוי לדעתך הביוץ (כאשר ב-US היו כ-3 זקיקים, כשהגדול ביניהם היה 13 מ"מ?
בתודה מראש,
כלנית.