בתחילת הטיפולים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום וברכה!
    תודה רבה על כל העזרה שאתה מגיש לנו כאן!
    אני כרגע אחרי צילום רחם שבו גילו שחצוצרה ימנית חסומה (בעבר עברתי ניתוח לפרוסקופיה להוצאת הריון חוץ רחמי, החצוצרה הושארה כי נראתה תקינה בזמנו), חצוצרה שמאלית תקינה, ורחם תקין.
    בגלל שהחודש כבר היה מאוחר מידי להתחיל טיפול אקוקולמין (נתחיל מחודש הבא כדי לגרום לביוץ בצד השמאלי שבד"כ לא מבייץ).
    החודש רק קיבלתי זריקת אוביטרל ואני אתחיל תמיכה של נרות אוטרוגסטאן עוד יומיים.(כמו שעשיתי בחודש הקודם)

    החודש במעקב זקיקים שעברתי זיהו זקיק אחד בצד הימני (כבר חודש שלישי רצוף, מאז שהתחלתי את המעקב שנראה שאני מבייצת מהצד הימני- החסום, ומהצד השמאלי הזקיקים לא עוברים את ה- 10 מ"מ אם בכלל)

    1. האם ייתכן שהביצית יכולה לעבור מהצד הימני לצד השמאלי של הגוף (חצוצרה ימנית לשמאלית...)?
    2. האם ניתן להפרות ביצית למרות שהיא נמצאת בשחלה הפונה לחצוצרה החסומה?
    3. האם ניתן לקצר תהליכים בטיפולי הפוריות (הרופאה שלי רוצה לנסות הכל כדורי אקקולמין, זריקות וכו') במקום כמה חודשים לנסות כל טיפול? הרי יודעים שהצד הימני שלי מבייץ מעולה והשמאלי לא...
    4. אחרי כמה זמן בד"כ ניתן לעבור להפריות?
    5. חודש הבא אני אמורה להתחיל טיפול אקקולמין- האם לא צריך לעשות בדיקת שד או משהו לפני כן?

    תודה מראש על הסבלנות, וסליחה על האורך, אני די חדשה בכל הנושא הזה.. תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    1. בהחלט יתכן הביצית יכולה להקלט ע"י החצוצרה שבצד השני
    2. כן מכיוון שההפריה מתרחשת בחצוצרה שלטה את הביצית.
    3. לא, כל זמן שקיימת אפשרות להריון בעזרת טיפולים שאינם IVF.
    4. לא קשור בזמן. עוברים רק לאחר שהטיפולים האחרים נכשלים. אלא אם את בגיל 35 או יותר
    5. אצלנו בכרמל מקובל להפנות את האישה לבדיקה של כירורג שד לפני הטיפול. אם לא הפנו אותך, את יכולה לבקש הפניה מהרופא המטפל או מרופא המשפחה.
    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה