לא נאמר לי (או שלא שמתי לב...)
אם עלי לשים נר אנדומטרין ביום החזרת המוקפאים.
לפי ההנחיות כן וגם לא רשום כלום על כך בדף ההכנה שקיבלתי...
אבל לי נראה שלא יוכלו לנווט ולראות עם הכדור והשאריות של הכדור מיום לפני....
בקיצור ולעניין...
האם לשים את האנדומטרין בבוקר של ההחזרה?
ומה עם בערב לפני?

תודה