שאלות על תוצאות בדיקות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, ושבוע טוב! סליחה מראש על האורך!
    בשבוע שעבר ביום ראשון- 10.7, עשיתי בדיקת דם ומעקב זקיקים ואלה היו התוצאות:
    ESTRADIOL(E2) 289.54 PMOL/L
    PROGESTERONE 15.30 NMOL/L

    שחלה ימנית:נצפה ממצא היפואקוגני לא צלול בעל גבולות לא סדירים בגודל 19x13 וקטנים
    שחלה שמאלית: קטנים
    אנדומטריום:8.4 מ"מ
    דוגלס: נוזל בכמות קטנה

    נאמר לי שהביץ עבר. באותו יום 10.7 קיבלתי זריקת אוביטרל בשעה 18:00 אחר- הצהריים. וביום רבעי בבוקר ה- 13.7 (שלושה ימים אחרי הזריקה) התחלתי תמיכה של אוטרוגסטן 200 מ"ג פעמיים ביום.

    היום- יום ראשון ה- 17.7 עשיתי בדיקת דם ואילו התוצאות:
    ESTRADIOL(E2) 517.71 PMOL/L
    PROGESTERONE 72.60 NMOL/L

    נאמר לי שההורמונים טובים, ועוד שבוע- ביום ראשון הבא 24.7, לעשות עוד בדיקת דם של ההורמונים וגם בדיקת הריון.

    הבעיה שלי שבאותו יום אני טסה לשבוע בעניני עבודה, ולא יהיה לי אפשרות לעשות את הבדיקות.
    השאלות שלי הן:

    1. האם רמת ההורמונים עלתה טוב?
    2. האם התוצאות יכולות להצביע על הריון?
    3. האם ניתן לעשות את בדיקת הדם של ההורמונים וההריון ביום חמישי 21.7 או שזה מוקדם מידי?
    4. אם אמשיך לקחת את כדורי האוטרוגסטן, במקרה שאין הריון זה יגרום נזק?
    5. האם המשך נטילת כדורי התמיכה תמנה את קבלת הדימום?
    6. אני אמורה להתחיל טיפול של אקקולמין חודש הבא, מאיזה יום בד"כ מתחילים לקחת כדורים אלה, למשהי שהמחזור החודשי שלה נא בין 35-37 יום?

    סליחה על ריבוי השאלות, התור הקרוב שלי הוא רק לעוד שבועיים (אחרי הטיסה), ואני מרגישה די באוויר...
    תודה רבה על כל העזרה, על כל הסבלנות, ועל האוזן הקשבת!

1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    רמת ההורמונים טובה אבל לא ניתן ללמוד ממנה אם יש הריון או לא.
    אפשר לותר על בדיקת ההורמונים. תעשי רק בדיקת הריון בשתן אחרי ה 24/7
    אין טעם להמשיך בתמיכה אם אין הריון. אבל אין בזה סכנה.
    איקקלומין מתחילים בד"כ ביום 5 למחזור

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה