כולן להכנס- דחוף הצבעה !!!!!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לאיזה צבע השימלה הזאת נוטה?- סיון לא להגיד שום צבע בואי נשמע אנחנו אותן!!

28 תגובות
עמוד 1
  • א פ ו ר


  • צבע השמלה: אפור
    הבטן: הכי חמודה


  • אפור

    אבל מאמי אם זה עם פלאש זה משנה קצת גוון

    " אין יאוש בעולם בכלל !!! "

  • כחול לדעתי

    ****
    האל חשב וחשב, איך אוכל להשביח את האישה? איך אוכל לגרום לה להיות עוד יותר טובה?
    בדק האל -הוסיף לה חולשה לילדים מתוקים,
    הוסיף לה כוח לוותר לאחרים.
    הוסיף לה את היכולת להמשיך גם כשרע,
    הוסיף לה את האומץ לבלוע צעקה,
    הוסיף לה חשיבה עמוקה ועין חדה,
    הוסיף לה רגש למחר ורגש למשפחתה,
    הוסיף לה אהבה ויהי מה,
    וכשסיים מלאכתו


    קרא לה - אמא !!!


    *****
    **
    **
    **
    *****
    www.2all.co.il/web/Sites/2007-8

  • אפור עכבר...
  • אפור עכבר

  • אפור עכבר...
    למה, מי אומרת מה?


  • אפור.. ברור לא? מזה עוד יכול להיות??????????

  • אפור

  • אפור ג'ינס...
  • אפור!
    [URL=http://www.glittergraphictext.com]

  • סליחהההההההההההההההההההההההההה
    חצופות תסתכלו בשאר התמונות
    יופי נטלי בחרת את מה שבא לך אה?????????


  • אפור

  • גם אני רואה אפור!
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אז לפי כל התמונות השימלה ממש נוטה לצבע אפור
    סיון טוענת
    כחוללללללללללללללל

    מי פה העיוורת צבעים אה?

  • כחול!!
  • נטלי בתמונה הזאת שבשירשור הזה נראה לכיוון אפור
    אבל בתמונות של סיון יש תתמונה מול המראה רואים שזה כחול

  • תודה איפי :-)


  • אחרי שראיתי את כל התמונות אז נראה לי ...אדום
    מה זה אפור עכבר????איככססססס!!
    טוב שלא אומרים אפור ג׳יפה

    טוב, רציני עכשיו, זה נראה אפור מזדה
  • חחחחחחחחחחחחח אפור מזדה??????????
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי אמאלה אני דמעות פה


  • לא מבינה על מה הויכוח אין ספק שבתמונה הזאת זה אפור ללא עוררין!
  • אפור ללא כל ספק!!!
  • אפור
  • אפוררררררררר


  • רק אני רואה שמלה כחולה עם פסים
  • כחולה כן
    פסים


  • חייבת להקפיץ
  • חחחחחחחחחחח
    מצחיקות!!
    כן זה מתאים לעכשיו.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה