הנקה עם פטמות סיליקון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    ילדתי לפני חודש וחצי.
    בבי"ח לא כל כך הצלחתי להניק (העדיף בקבוק) ושם המליצו לי ללכת לקנות פטמות סיליקון ולנסות להניק איתן. אכן קניתי ובאמת זה עבד. הצלחתי להניק ואני ממשיכה...
    הבעיה היא שאני רוצה להניק בלי- אבל ברגע שאני מנסה בלי הוא ממש לא מבין שצריך לתפוס את השד (הפטמות סיליקון הרי יותר ארוכות ומדמות פטמה של בקבוק). הוא מתעצבן ולא מצליח לתפוס את השד.
    יש לכן המלצות איך לנסות להוריד את הפטמה ולהרגיל אותו לשד בלי פטמת סיליקון? במידה ואני אמשיך להניק עם הפטמה- זה בעייתי יותר לגבי ייצור החלב או שזה עושה את אותו אפקט כמו בלי?

    תודה...
10 תגובות
עמוד 1
  • גם אני הנקתי את גאיה רק עם פטמות סיליקון, וכמו שאת מספרת, לא היתה לי דרך חזרה, היא הצליחה רק עם זה וזה ממש מתסכל (ייצור החלב נפגע וכל הזמן צריך להשתעבד לזה ולשטוף)

    עם ינאי הרגלתי אותו לינוק בלי הפטמות סיליקון אבל היה לו מאוד קשה בהתחלה כי אני יודעת שהפטמות שלי יחסית שקועות...הוא הצליח אבל כל תחילת הנקה לוותה בכמה דקות של נסיונות....
    אם אין ברירה זה מומלץ , עדיף על כלום, אבל בכל מקרה כדאי לשאוב כמה שיותר, שאיבה מושכת את הפטמות החוצה.תשאבי דקה מכל צד ומיד אחרי השאיבה תני לו לינוק
    בהצלחה
  • אני ג מניקה את מאור עםצפטמות סיליקון בלי זה הורא לא מצליח ניסיתי בכל דרך אפשרית אפילו אחריי שאיבה ואפיךו להוריד את הפטמות אחריי מס' דקות של יניקה אך לא ניתן כי הפומות שלי מתכווצות חזרה מהר שיהיה הרבה בהצלחה ועדיף זה על כלום באמת
  • לירונועם- לא הבנתי למה אני צריכה לשאוב? יש לי חלב ואני ממש לא רוצה להתחיל קבוע להשתעבד לשאיבות... עם בתי הבכורה רק שאבתי כי לא הצלחתי להניק ועכשיו אני מצליחה להניק (אמנם עם פטמת סיליקון) וכל כך מאושרת שלא צריכה לשאוב... אבל את אומרת שאני בכל זאת צריכה לשאוב למרות שיש לי חלב? אם לא אשאב ורק אניק ככה אז ייגמר לי החלב?
  • לא התכוונתי לשאוב בשביל שיצא חלב ואז לתת מהבקבוק, גם אני הנקתי ולא שאבתי , מלבד מקרים שרציתי להשאיר לו שאוב
    התכוונתי שממש דקה של שאיבה מכל צד מוציאה את פטמה ממש החוצה ועושה אותה בולטת ואז אולי הוא יצליח לתפוס אבל ממש דקה לפני שיוצא כל החלב, ולתת לו לינוק מיד אחרי לפני שהפטמה שוקעת שוב....
  • הא הבנתי...
    אבל אין קשר בין הנקה עם פטמת סיליקון להפסקה של ייצור חלב נכון?
    אם אמשיך להניק עם הפטמה ולא אשאב בכלל אז ימשיך לי החלב נכון?
  • אין קשר בין שני הדברים תמשיכי לייצר חלב את אותו החלב
  • אני הנקתי את שניהם עם מגני פיטמה של אוונט- זה היה יותר קל כי לא היה מגע של הפה והציצי- וכך לא היו לי סדקים ופצעים... למרות שרוב הזמן- כ10 חודשי הנקה... הנקתי בלי המגנים.
  • בטח שאין קשר, עדיין יהיה לך חלב....
    בהצלחה
  • מזל טוב!

    גם אני ניסיתי להניק עם פטמת סיליקון בהתחלה - זה עוזר להוציא את הפטמה וקל יותר לתינוק לינוק ככה.

    ממליצה לך להיעזר ביועצת הנקה - או פשוט לנסות בין ההחלפת שד, כשהפטמה כבר "מוכנה" שיהיה לו יותר קל
  • אני הנקתי את שניהם עם מגני פיטמה של אוונט- זה היה יותר קל כי לא היה מגע של הפה והציצי- וכך לא היו לי סדקים ופצעים... למרות שרוב הזמן- כ10 חודשי הנקה... הנקתי בלי המגנים.
    איך משתמשים במגנים זה כל הזמן יוצא לי שהוא מנסה לתפוס?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה