בבקשה צריכה עזרה ... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני מניקה את הילד שלי הוא בן 3 חודשים, בשבוע שעבר התחלתי לתת לו ארוחה אחת ביום של מטרנה כדי להפחית לי את החלב בחזה כי ב1.9 בע"ה הוא אמור להיכנס לגן . במהלך שבוע שלם נתתי לו את המטרנה ארוחה אחת ביום לפני יומיים הוא הקיא ממש הקיא את כל הארוחה שעה אחרי שאכל אותה .. נורא נבהלתי .. אתמול ניסיתי שוב באותה שעה נתתי לו את המטרנה ושוב שעה אחרי הוא מקיא את כל האוכל . אני מציינת מקיא כמו בנאדם גדול כולו נהייה חלב באף כל הפנים.
    הלכתי לרופא היום היא אמרה לי שהוא אלרגי לחלב זה הגיונייייי ????? שאחרי שבוע שהוא אוכל מטרנה בסדר ויומיים הוא מקיא הוא אלרגי לחלב ..
    בבקשה תעזרו לי זה מתסכל אותי אלרגיה לחלב זה לא משהו קל !!!!
    היא נתנה לי לתת לו אוכל אחר שנקרא נוטרמיגן 1 ..
    בבקשה תעזרו לי ..
    SHOHAM

    SHOHAM
2 תגובות
עמוד 1
  • שלום לך אני אחות בחדר תינוקות במרכז הארץ בקשר לתחליף חלב שהרופה נתנה לך זה מאוד היגיונית שהרבה ילודים מפתחים רגישות לאחר מיספר ימים זה לא חייב להיות לכל החיים כי הדברים מישתנים במידה תירצי לדבר אתי 0507268588
  • הי
    ראשית אפשר להירגע, לחץ לא יעזור. התינוק שלך צריך אותך רגוע וזה הכי חושב.
    תינוקות רבים רגישים ואלרגים לחלב.
    במידה וזה אכן כך אז טוב שגילית את זה עכשיו ולא מאוחר יותר שזה כבר היה עושה נזק גדול. אני רואה עשרות ילדים בקלינקה שברגע שהם מורידים את מוצרי החלב חייהם משתנים מקצה לקצה.
    לבריאות ובהצלחה מרובה
    זיו אלקלעי
    רפואה סינית

    זיו אלקלעי
    רפואה סינית
    www.zivmedica.com
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה