סקירת מערכות מוקדמת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני צריכה לעבור סקירת מערכות מוקדמת,
    ורציתי לדעת על ד"ר יובל יפת,
    האם מישהי עברה אצלו?? או מטופלת אצלו?
    אשמח לשמוע על חוות דעת
4 תגובות
עמוד 1
  • יפת יובל עשה לי את הסקירה השנייה אצל אוריאל. לא כל כך זוכרת אבל יש לי רק זכרונות חיוביים, אז כנראה שהיה בסדר. הוא עובד במכבי במרכז להריון בסיכון ואני משערת שהם מחזיקים שם את הטובים (כי זה להריון בסיכון)

    בהצלחה ותהני - תמונות יהיו לך הרבה... זה בוודאות
  • אני לא מכירה אותו אבל מחיפוש זריז שערכתי ברשת אלו התגובות...

    עשיתי אצלו פרטי 700 ש"ח אבל הוא עובד גם עם הקופה -לאומית מכבי ועוד,פשוט כבר בזבזתי את הזכאות לבדיקה מסובסדת דרך הקופה כי כבר הייתי קודם אצל הרופא שלי.

    אני ממליצה על יובל יפת בחום, (הוא מנהל מיון נשים בתל השומר) כל כך סבלני ,מסביר כל דבר, בדק באופן יסודי אבר אבא,זה לקח 45 דקות.בתלת מימד וגם דיסק.אבל לא הצלחנו לקלוט טוב פנים כי היא התתרה עם רגליים וידיים על הראש והיקשתה על הבדיקה ושכבר זזה אז הסתירה עם הידיים שוב את האיבר שהיו אמורים לבדוק. יובל אמר "ילדה רעה" עם אופי...
    קבעתי אצלו דרך המושלם סקירה מאוחרת בקליניקה שלו. הבנתי מחברה וגם מהמלצות באינטרנט שהוא מדהים. מופיע באתר של מכבי אם תרצי.
    רופא מקסים מתל השומר, יש לו פורום הריון ןלידה באתר דוקטורס אמא שלי עובדת איתו רופא מעולה ייעץ לי גם בזמן ההריו

    רופא חבל על הזמן.Smile
    מקצוען
    וציניות שקונה אותי

    עשיתי אצלו את שתי הסקירות והייתי מאוד מרוצה- מקצועי, יסודי, סבלני וגם איש מאוד נחמד ונעים. הוא מנהל מחלקת אולטרסאונד בבי"ח זיו בצפת, אז הוא מומחה, אבל אני לא יודעת אם הוא מתמחה דווקא בתאומים. הייתי אצלו באופן פרטי והוא זכר אותי אחר כך כשהייתי מאושפזת לפני הלידה וכמו כן התקשרתי אליו כמה פעמים כשהיו לי שאלות והתלבטויות תוך כדי ההריון.
    שיהיה בהצלחה!

    ברה שלי עברה איתו הריון שלם בסיכון גבוה והוא היה נפלא. אין לי מושג לגבי סקירות

    יסודי רגוע ומרגיע אני עשיתי אצלו את שתי הסקירות ואני עדיין מטופלת אצלו לאחר הלידה (אמא לתאומים מדהימים בני 8 חודשים)

    מאמי אני חושבת שאת יכולה להיות רגועה

  • ברוכה הבאה לפורום
  • רק יובל!!! כל פעם חוזרת אליו, אחרי נפילות עם רופאים מייגעים ודביליים. אחרי כל השנים, כל הלידות וכל הבדיקות השגרתיות, אני ממליצה בכל פה! הוא יסודי, מקצוען, תקתקן במה שצריך וחופר לעומקם של דברים כשצריך. כן יירבו... חוץ מזה הוא חמוד לאללה, למרות שעושה מאמצים גדולים לא להיות נחמד, מתפלק לו לפעמים הנחמדות...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה