היי ד"ר ישי ...
רציתי לשאול אני צריכה להתחיל טיפול ביום השלישי של המחזור להזריק
450 פיוריגון למשך 3 ימים (טיפול מס' 12 ).
אבל הרופא לא אמר לי להזריק את הצטרוצייד ( אמר שאחרי הבדיקות דם והאולטרסאונד הראשון יגידו לי איך להמשיך )
השאלה שלי האם לא צריך להזריק את הצטרוצייד במקביל עם הפיוריגון ?
פעם ראשונה שלי שאני מזריקה קודם את הזריקה של הזקיקים ואחר כך את הזריקה שמונעת ביוץ .האם זה לא מוזר ?
תודה מראש
