שלום ד"ר ישי ...!
עשיתי הפריה ב26.6 שלא הצליחה

קיבלתי מחזור ב9.7 אחרי הטיפול ומאז לא קיבלתי אין לי הרגשה שאני צריכה לקבל . עשיתי בטעות בדיקת ביוץ ( שחשבתי שזו ב. הריון ) שהראתה חיובי .
ואחר כך קניתי ב. בייתית שהראתה שלילי .
מה אתה אומר יכול להיות שזה בעקבות הטיפול ? ( אבל קיבלתי כבר אחרי הטיפול למה שזה ישתבש ? )
( בטח עכשיו אחרי שעשיתי ב. בייתית אני אקבל

)