באמצע טיפול אחרי אקקולמין - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    תודה רבה מראש על העזרה הרבה!
    "קצת" הסטוריה- החודש הזה התחלתי פעם ראשונה טיפול באקקולמין, ביום ה-7 למחזור התחלתי, חצי כדור פעם ביום, למשך 5 ימים. (המטרה הייתה לגרום לביוץ בצד שמאל שבד"כ לא מבייץ, והוא הצד שהחצוצרה בו פתוחה- הימנית חסומה אצלי)

    הבדיקה ב- 11.8 היום ה-14 למחזור
    שחלה ימנית- 14x13 מ"מ, 10x10 מ"מ +קטנים.
    שחלה שמאלית- 16x16 מ"מ, 12x12 מ"מ +קטנים.
    אנדומטריום- 4.7
    דוגלס- חופשי מנוזל
    ESTRADIOL(E2) 606.74 PMOL/L
    PROGESTERONE 0.70 NMOL/L
    הבדיקה ב- 14.8 היום ה- 17 למחזור.
    שחלה ימנית- 17x17 מ"מ +קטנים
    שחלה שמאלית- 23x24 מ"מ, 12x12 מ"מ, 11x11 מ"מ + קטנים
    אנדרומטריום- 6.5 מ"מ
    דוגלס- חופשי מנוזל
    ESTRADIOL(E2) 1414.65 PMOL/L
    PROGESTERONE 1.40 NMOL/L

    היום 14.8 אמרו לי לקחת זריקת אוביטרל, ולהתחיל תמיכה של אוטרוגסטן ביום ו', 200 מ"ג פעמיים ביום.

    1. אמרו לי שהביוץ אמור להיות בימים הקרובים... הבנתי שכשלוקחים זריקת אובטרל אפשר לנבות יותר את זמן הביוץ. אני רוצה למנוע פיספוס...
    מתי לפי הנתונים האלה כנראה יהיה הביוץ?

    2. האם עובי האנדרומטריום לא דק מידי כדי שההריון יקלט? בחודשים שעברו האנדרומטריום היה הרבה יותר עבה בשלב זה של החודש.

    3. זה שבבדיקה האחרונה האסטרודיל שלי היה מאוד גבוהה 1414.65 PMOL/L (מחוץ לסקאלה בכלל) מראה על בעיה כלשהי, או יכול לגרום לבעיה?

    4. ב- 24 השעות האחרונות יש לי הרגשה כללית בגוף כאילו של ווירוס- חולשה,שינה מרובה, כאבי ראש, אי נוחות בבטן התחתונה מדי פעם, הקאה פעם אחת, ורצון לשתות המון ולא לאכול.
    האם אילו זה יכול להיות תופעת לוואי של הטיפול? יש ליידע את האחריות על זה?

    תודה רבה רבה על הסבלנות, והאוזן הקשבת!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    הביוץ מתרחש 36 שעות אחרי אוביטרל אלא אם התחיל הביוץ הספונטאני
    לא ניתן לדעת על פי הנתונים שמסרת מתי יהיה הביוץ
    האיקקלומין גורם לאנדומטריום דק אצל חלק מהנשים. 6.5 זה עדיין סביר
    האסטרדיול מצויין ולא מעיד על בעיה
    לא סביר שהתלונות שלך קשורות לטיפול לאחר כל כך הרבה ימים.

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה