שלום רב,
תודה רבה מראש על העזרה הרבה!
"קצת" הסטוריה- החודש הזה התחלתי פעם ראשונה טיפול באקקולמין, ביום ה-7 למחזור התחלתי, חצי כדור פעם ביום, למשך 5 ימים. (המטרה הייתה לגרום לביוץ בצד שמאל שבד"כ לא מבייץ, והוא הצד שהחצוצרה בו פתוחה- הימנית חסומה אצלי)
הבדיקה ב- 11.8 היום ה-14 למחזור
שחלה ימנית- 14x13 מ"מ, 10x10 מ"מ +קטנים.
שחלה שמאלית- 16x16 מ"מ, 12x12 מ"מ +קטנים.
אנדומטריום- 4.7
דוגלס- חופשי מנוזל
ESTRADIOL(E2) 606.74 PMOL/L
PROGESTERONE 0.70 NMOL/L
הבדיקה ב- 14.8 היום ה- 17 למחזור.
שחלה ימנית- 17x17 מ"מ +קטנים
שחלה שמאלית- 23x24 מ"מ, 12x12 מ"מ, 11x11 מ"מ + קטנים
אנדרומטריום- 6.5 מ"מ
דוגלס- חופשי מנוזל
ESTRADIOL(E2) 1414.65 PMOL/L
PROGESTERONE 1.40 NMOL/L
היום 14.8 אמרו לי לקחת זריקת אוביטרל, ולהתחיל תמיכה של אוטרוגסטן ביום ו', 200 מ"ג פעמיים ביום.
1. אמרו לי שהביוץ אמור להיות בימים הקרובים... הבנתי שכשלוקחים זריקת אובטרל אפשר לנבות יותר את זמן הביוץ. אני רוצה למנוע פיספוס...
מתי לפי הנתונים האלה כנראה יהיה הביוץ?
2. האם עובי האנדרומטריום לא דק מידי כדי שההריון יקלט? בחודשים שעברו האנדרומטריום היה הרבה יותר עבה בשלב זה של החודש.
3. זה שבבדיקה האחרונה האסטרודיל שלי היה מאוד גבוהה 1414.65 PMOL/L (מחוץ לסקאלה בכלל) מראה על בעיה כלשהי, או יכול לגרום לבעיה?
4. ב- 24 השעות האחרונות יש לי הרגשה כללית בגוף כאילו של ווירוס- חולשה,שינה מרובה, כאבי ראש, אי נוחות בבטן התחתונה מדי פעם, הקאה פעם אחת, ורצון לשתות המון ולא לאכול.
האם אילו זה יכול להיות תופעת לוואי של הטיפול? יש ליידע את האחריות על זה?
תודה רבה רבה על הסבלנות, והאוזן הקשבת!