שלום ד"ר ישי!
כתבתי לך שאיחר לי המחזור ואמרת לי שאם הוא סדיר שאני אלך להיבדק .
לבנתיים קיבלתי אבל יש משהו מוזר ( סליחה מראש על התיאורים )
המחזור שלי היה עם הרבה גושים .והיה איזה פעם שממש הרגשתי משהו יוצא רצתי לשירותים וראיתי גוש בשר או דם קרוש (אני לא יודעת מה זה היה )
בגודל 5 - 6 ס"מ .מה זה יכול להיות ? האם זה תקין בשביל מחזור ?
סליחה מראש ותודה
