שלום,
לאחר טיפול באיקקלומין שלקח לו זמן עד שהשפיע עליי, לפני שבועיים וחצי ביום ראשון בבוקר היה לי זקיק 19.5 רירית 11 ביום רביעי בבוקר נצפה -מתאים לגופיף צהוב והטכנאית אולטרסאונד אמרה שהביוץ כבר היה. בימים ראשון עד שלישי קיימנו יחסים כל יום . היום לאחר שבועיים וחצי עדיין לא קיבלתי מחזור מה שכן בבוקר היה לי כתם או שתיים וזה לא המשיך עד עכשיו. ניסיתי מקודם לעשות בדיקה ביתית ויצא שלילי (אציין ששתיתי היום המון מים ) שאלתי האם יכול להיות שבגלל ששתיתי הרבה מים השתן היה ללא מספיק ריכוז כדי שהתוצאה תתקבל חיובית או שזה הגיוני יתעכב לי ככה המחזור? לפי הספירה שלי הייתי אמורה לקבל בסביבות שלישי מקסימום רביעי בבוקר.. עוד משהו בהריון הקודם הרגשתי ישר רגישות חזקה מאוד בחזה ועכשיו לא משהו מיוחד
אשמח לקבל תשובה בהקדם אני ממש מ
חכה להריון הזה ואני במתח... תודה
