תקופת הפוריות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ד"ר שלום,
    בעלי ואני מנסים זה החודש השלישי להיכנס להיריון... אני מקבלת וסת בממוצע כל 29 ימים (בפעמיים שבדקתי קיבלתי פעם אחת אחרי 28 ימים ובפעם אחרי זה כעבור 30 יום). את הוסת האחרונה שלי קיבלתי ביום 9/8/2011 (הסתיימה ביום 14/8/2011). מאז היום ה-8 לווסת התחלתי לבדוק באמצעות ביוצית מהו מועד הביוץ הצפוי שלי, כאשר לפי מחשבון הביוץ היה צריך להיות לכל המאוחר היום (לפי חישוב של 30 יום מווסת לווסת). עם זאת, מבדיקות הביוץ היה נראה שעדיין לא בייצתי. ביום 21/8/2011 יצא לי אמנם פס חזק יותר מפס הביקורת, אבל מאחר ונזכרתי לבדוק את המקלון כעבור 30 דק' הנחתי שהיא לא תקינה (אבל קיימנו יחסים בלי קשר).

    מה דעתך? האם יכול להיות מצב בו למרות שהווסת סדירה, מועד הביוץ יהיה שונה מהמועד לפי החישוב של הימים? האם זה נפוץ? כי אם טרם היה לי ביוץ, ומאחר ובדיקת הביוץ מלמדת על עליה בהורמון המתרחשת כ-24 שעות לפני הביוץ, הרי שייתכן ומועד הביוץ שלי הוא, לכל המוקדם, ביום ה- 19 למחזור (ב- 28/8/2011), וזאת בהנחה שמחר בדיקת הביוץ תראה תשובה חיובית.

    אציין בנוסף, כי בחודשיים הקודמים בעלי ואני התרכזנו בעיקר סביב התאריכים המשוערים של מועד הביוץ- וכאמור, לא הצלחנו להיקלט בהם...

    האם אתה ממליץ על שימוש בערכות ביתיות כגון ביוצית לזיהוי מועד הביוץ? בנוסף לכל אלו, אני גם בודקת חום השחר. האם זו בדיקה טובה בעיניך? מה אמורים לראות בה?
    טוב, רציתי שאלה קצרה ויצא ארוך... תודה מראש על תשובתך...
    יפעת.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    אישה עם מחזור סדיר - מבייצת. הביוץ אצלך הוא סביב היום ה 14-15.
    הסיכוי להריון בכל מחזור הוא 10-15% לכל היותר. לכן 3 חודשים של נסיונות הם זמן קצר מדי בשביל להתחיל להלחץ.
    אני מאוד לא אוהב את ערכת הביוץ הביתית. היא לא מדוייקת ויותר מכל דבר אחר היא מלחיצה מאוד.
    תמשיכו לקיים יחסי מין סביב הביוץ . תנמחכו את הלחץ ככל האפשר וההריון יגיע

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה