ד"ר ישי ערב טוב,
כתבתי לך 2 הודעות עם תוצאות לא הכי משביעות רצון....
היום ביצעתי שוב בדיקת דם: אסטרדיול 721, פרוגסטרון 67.5, בטא 108.
התוצאות מלפני יומיים (יום ג') הן: אסטרדיול 510, פרוגסטרון 22 ובטא 73.
למיטב הבנתי הפרוגסטרון עלה יפה,אבל הבטא גבולית....עד שמשהו אחד משתפר, ערך אחר לא תקין....

מקבלת מזה יומיים אנדומטרין פעמיים ביום.
מה דעתך?
תודה רבה על הכנות,
ליאת