דר ישי שלום,
וסת אחרונה 28/8/11. מחזור של 26-27 יום.
היום (יום 9 למחזור) מעקב זקיקים:
עובי רירית: 9.2
שמאלית 14.5 + קטנים
ימנית 8.5 + קטנים.
1. עובי הרירית לא גדול מדי??? בסך הכל זה היום התשיעי למחזור...
2. הרירית עוד תגדל? זה לא עלול להוריד את הסיכוי להריון? עד כמה זה תקין???
3. הדבר שהכי מדאיג אותי זה שכבר ביום התשיעי יש לי זקיקי של 14.5... אני שומרת נידה והטבילה היא רק במוצ"ש הקרוב - בטוח שאפספס את הביוץ נכון??? להכריז על החודש הזה כאבוד??? מתי לדעתך אמור להתרחש הביוץ?
אשמח לתשובות
