שכחתי להזכיר שמאחורי כבר שתי לידות שעברו בשלום ב"ה....
שני ההריונות הושגו לאחר שיבוש הורמונלי כתוצאה מהפסקת טיפול פריון... אגב, נקלטתי טבעי.
האם אתה ממליץ לקחת שוב טיפול ולהפסיק על מנת ליצור שוב שיבוש הורמונלי? יכול להיות שהגוף שלי "מכיר" את נושא ההריון דרך שיבוש הורמונלי?
אני יודעת שלא הסברתי את עצמי כראוי אבל מקווה שאתה מבין למה אני מתכוונת...
שוב תודה
