שלום ד"ר ישי ...!
אני בהפסקה מהטיפולים ( עשיתי 11 הפריות שלא הצליחו

)
רציתי לשאול אם אני יכולה לבקש מהרופא נשים שלי ( למרות שאת הטיפולים עברתי פרטי )לעשות כמה חודשים מעקב זקיקים של אולטרסאונד ובדיקות דם
על מנת לנסות טיבעי בחודשים שאני בהפסקה ?
(עדיין יש בי אמונה שאני אקלט טיבעי

)
לילה טוב ...