פנייה מסדרה דוקומנטרית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שמי עופר ולודבסקי, תחקירן בתוכנית התיעודית "ואקום" בהגשת העיתונאית גל גבאי. הסדרה משודרת בחינוכית 23 ומורכבת מעשרה פרקים, כל פרק עוסק בנושא אחר.

    בפרק העוסק בהריון, אנחנו מחפשים זוג שמתלבט: האם להפסיק הריון בשל חשש למום קל בעובר. אשמח אם תסכימו לשתף בהתלבטויותיכם בנושא על מנת שזוגות שנמצאים במצב דומה יוכלו ללמוד מניסיונכם.

    בשלב זה, אנו מעוניינים לשוחח אתכם, מדובר בשיחה בלבד, ואין שיחה זו מחייבת כלל ועיקר. כל אחד מהצדדים (גם אתם וגם אנחנו) יכול להתחרט בכל שלב.
    השיחה אתנו נעשית ברגישות המרבית, הראויה והמתבקשת.
    כמו כן, אנו מחויבים בשמירה על סודיות מוחלטת.

    לפרטים נוספים
    ניתן ליצור קשר עם עופר:
    [email protected]
    052-3662260

1 תגובות
עמוד 1
  • לפונה שלום,

    מדובר על תחקיר שבהחלט יכול לתרום ו/או להוסיף לכל הנושא המשפטי של "הולדה בעוולה" קרי כל אותם מקרים בהם לא אובחן מום במהלך מעקב ההיריון מה שהוביל לצערנו לגילוי רק עם לידת התינוק.

    במקרים בהם עולה חשש לאבחון לקוי במהלך מעקב ההיריון, מוטב לפנות לעו"ד בעל ידע וניסיון בתחום הרלשנות הרפואי בלידה.

    בברכה,

    עמית שטרייכמן, עו"ד
    עמית שטרייכמן | עורך דין

    קק"ל 82/31, באר שבע / הרכב 1, תל אביב
    טל: 08-6788174 | פקס: 077-3179696
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה