דר' ישי שלום רב,
טוב אני באמת לא יודעת מה לעשות...
ב 20/9 כתבתי לכן שקיבלתי... הקדים לי ביומיים
היה מעט דם אדום... שמתי טמפון (סליחה מראש על התיאורים - פשוט אין לי דרך אחרת להסביר...)
בקיצור הכתמות...
אתמול (21/9) מעט מאוד דימום אדום עם הכתמות... כל הלילה כלום - נקי!!
היום מעט דם אדום והכתמות (היום הייתי אמורה לקבל לפי התאריך המקורי..)
בקיצור זה לא נראה כמו וסת רגילה בכלל...
מדי פעם יש לי כאבים כמו של מחזור אבל אין דימום..

לא יודעת מה לחשוב... כל פעם שאני באה לעשות בדיקה אני מרגישה כאבי מחזור באים והולכים ומתחרטת - חושבת שאוטוטו אקבל...
מה זה יכול להיות????
לעשות בדיקה?
תאריך וסת אחרונה - 28/8/11.
מוכר? יש מצב להריון? לעשות בדיקה ביתית או מוקדם מדי? או בכלל לותר ולהמתין בסבלנות לוסת?