שאלות בקשר לבדיקות על הטיפול שקבלתי החודש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    תודה רבה רבה על כל ההשקעה כאן, על האוזן הקשבת והסבלנות הרבה!
    סליחה מראש על האורך, ניסיתי לכתוב כאן את כל המידע שחשבתי שרלוונטי...שוב סליחה!

    החודש עברתי פעם שנייה טיפול איקקלומין- כדור אחד, פעם ביום, למשך 5 ימים.
    קיבלתי מחזור בתאריך-2.9

    עברתי בדיקה ב- 4.9
    ESTRADIOL(E2) 100.36 PMOL/L
    PROGESTERONE 1.70 NMOL/L
    שחלה ימנית- 32x31x24 מ"מ
    שחלה שמאלית- 31x30x24 מ"מ
    אנדומטריום- 5 מ"מ
    דוגלאס- חופשי מנוזל

    התחלתי כדורי איקקלומין בתאריך 8.9

    בדיקה נוספת בתאריך- 13.9
    ESTRADIOL(E2) 1211.81 PMOL/L
    PROGESTERONE 1.90 NMOL/L
    שחלה ימנית- 11x11 מ"מ + מספר רב של קטנים
    שחלה שמאלית- 16x16 מ"מ, 13x14 מ"מ
    אנדומטריום- 4.4
    דוגלאס- חופשי מנזל

    בדיקה נוספת בתאריך 15.9
    ESTRADIOL(E2) 2173.09 PMOL/L
    PROGESTERONE 1.10 NMOL/L
    שחלה ימנית- 13x13 מ"מ + קטנים
    שחלה שמאלית- 20x19 מ"מ, 15x15 מ"מ + קטנים
    אנדומטריום- 4.8
    דוגלאס- חופשי מנוזל

    בגלל שהרירית הייתה דקה מידי להתפתחות הזקיקים- באותו יום התחלתי טיפול של אסטרופם 2 מ"ג, כדור ליום, למשך 4 ימים.

    ובתאריך 23.9 קיבלתי זריקת אוביטרל- לנסות לתזמן את הביוץ

    בדיקה נוספת בתאריך 22.9
    ESTRADIOL(E2) 1127.33 PMOL/L
    PROGESTERONE 141.30 NMOL/L

    פעם ראשונה מאז תחילת הטיפולים שהפרוגסטרון גבוהה כ"כ.
    1. האם זה יכול להצביע על בעיה?
    2. האם זה יכול להצביע על הריון?
    3. יכול להיות שזה תוצאה של כל הטיפול החודש (כדורים זריקה וכו')?
    4. האם יש סיכוי להריון גם אם האסטרודיל ירד כ"כ מבדיקה קודמת?
    5. בדיקת דם הבאה+ הריון אמרו לי לעשות 2.9 שזה עוד שבוע, האם התאריך בסדר?
    6. האם ניתן להקדים את הבדיקה?

    תודה רבה רבה! ותיהיה לך שנה טובה! וחג שמיח!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    1. פרוגסטרון גבוה לאחר הביוץ מעיד על איכות ביצית טובה
    2. הריון כמובן אפשרי
    3. כמו שאמרתי בסעיף 1
    4. כן
    5. בדיקת הריון צריך לעשות שבועיים אחרי הביוץ. אין טעם לעשות לפני
    6. כנ"ל

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה