שאלות בקשר לבדיקות המשך.... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לך, ותודה רבה מראש על כל העזרה!
    קיצור מההודעה הקודמת- עברתי החודש טיפול איקקלומין, אסטרופם, אוביטרל, ונרות אוטרוגסטן לתמיכה.

    בדיקה דם ב-15.9 התוצאות היו: (באותו יום התחלתי אסטרופם בגלל דקות הרירית, ויום אח"כ קיבלתי זריקת אוביטרל לתזמון הביוץ)
    ESTRADIOL(E2) 2173.09 PMOL/L
    PROGESTERONE 1.10 NMOL/L
    שחלה ימנית- 13x13 מ"מ + קטנים
    שחלה שמאלית- 20x19 מ"מ, 15x15 מ"מ + קטנים
    אנדומטריום- 4.8
    דוגלאס- חופשי מנוזל

    בדיקה דם ב -22.9 התוצאות היו: (ביום ה-7 לזריקת האוביטל לתזמון הביוץ)
    ESTRADIOL(E2) 1127.33 PMOL/L
    PROGESTERONE 141.30 NMOL/L

    היום 2.9 עשיתי בדיקת דם- בדיוק 14 ימים מהביוץ (לפי האוביטרל זה היום ה-15). ואילו התוצאות:
    ESTRADIOL(E2) 1565.76 PMOL/L
    HCG QUANT.(S) 46.00 IU/L
    PROGESTERONE 200.00 NMOL/L

    1. התוצאות הנ"ל מצביעות על הריון תקין?
    2. האם רמת ההורמונים טובה?
    3. האם רמת הבטא מתאימה לזמן הזה? לא נמוך מידי?
    4. רמת הבטא לא אמורהל הכפיל את עצמה כל יומיים מההתחלה?
    5. האם ההריון לפי הנתונים האלה נראה "יציב"?
    6. אילו תוצאות אני אמורה לצפות מהבדיקה הבאה עוד ימיים ביום שלישי? לאיזו רמה בערך אמורה הבטא וההורמונים להגיע?
    סליחה על החפירה אנחנו פשוט מחכים לזה כבר... כמה שנים ועד אחרי האולטרסאונד הראשון לא נהיה רגועים כנראה... (היסטוריה של הריון חוץ רחמי, ו-2 הפלות בשלבים מוקדמים)
    שנה טובה, וגמר חתימה טובה!
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    1. התוצאות מצביעות על הריון. אם הוא תקין או לא יתברר בהמשך
    2. טובה
    3. כמו שאמרתי רמה טובה
    4. בימים הראשונים כן. אבל אני לא רואה בדיקה נוספת כעבור יומיים.
    5. לא מבין את השאלה
    6. הבטא אמור להכפיל את עצמו. ההורמונים האחרים להשאר פחות או יותר ברמתם

    דר' דוד ישי - מומחה למילדות ונשים
    מומחה לבעיות פוריות ולהפריה חוץ גופית (IVF)
    מנהל בנק הזרע במרכז הרפואי כרמל
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה