מה זה?! בנות... אשמח לתגובות! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אין לי מושג איך מחזור מרגיש/נראה/אורכו לאחר הפלה, יש לי דימום שאין לי מושג אם הוא מחזור/השתרשות/דימומי הריון (שרק היום שמעתי על המונח הזה) או "וואט אבר", ואשמח אם בנות שעברו הפלה ע"י ציטוטק/גרידה, יכתבו לי איך נראה/הרגיש המחזור שלהם אחרי ההפלה כדי שאקבל טיפת מושג... תודה רבה!
    ולמי שיש עוד כוח לקרא את הרקע לשאלה שלי: עברתי הפלה ב28/8 ע"י ציטוטק בגלל שק הריון ריק. ב-1/9 שק ההריון נפל, הדימום נמשך עוד כמה ימים (דיי חלש יחסית) ופסק, נשארו רק הפרשות חומות לעוד כשבוע. ב-25/9, בדיוק חודש אחרי ההפלה, הופיע בלי שום כאב דם בהיר מאוד בניגוב, לאחר מכן רק כתמים חומים ומידי פעם דימומים בהירים מאוד חלשים. זה נמשך שבוע, הפסיק היום, ועכשיו מידי פעם יש הפרשה צמיגית שקופה.
5 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    לפני 5 חודשים עברתי גרידה, לא היה דופק בשבוע 8... לקח לי חודשיים עד שקבלתי מחזור, בזמן הזה שמרתי לא להכנס להריון כדי שהגוף "ינקה" את עצמו וינוח אחרי הטראומה של ההריון ואיפוס הבטא ל 0.... בזמן הזה הבנתי שאפשר להכנס להריון כי הגוף מאוד פורה, אבל הרופאים ממליצים לחכות לפחות מחזור אחד ולתת לגוף לחזור לעצמו.
    השאלה אם שמרת בזמן הזה... אם יש לך הפרשות צמיגיות נראה שאת מבייצת. המחזור שלי חזר להיות סדיר אחרי 3 חודשים ועכשיו אני מנסה להכנס להריון.
    בדיוק בגלל השאלה שלך שאת לא יודעת אם זה מחזור או השתשרשרות או לא יודעת מה קורה לגוף שלך כי ההפלה שלך הייתה לא מזמן נראה לי שכדאי לחכות עוד טיפה אבל מה שאת מרגישה, יש בנות שישר נכנסו שוב להריון והכל היה בסדר.

  • המחזור חזר להיות רגיל כמו שהיה לפני....
  • ביוץ זה ב-100 אחוז לא...
    אם זה היה דימום-מחזור, אז זה בודאות לא ביוץ...
    ההפרשות הצמיגיות הגיעו לאורך כל ה"מחזור הזה"...
    בכל מקרה, אין שום בעיה להכנס להריון ישר אחרי הפלה...
    לא בדיוק כיוונתי לזה, אבל גם לא שמרתי...
    נתתי לטבע ולאל לעשות את שלו
    נראה מה יהיה...
  • הי- אני עברתי הפלה בציטוטק שבוע שמיני בגל שק ריק.בהפלה עצמה היו שבועיים דימומים, אחרי חודש מההפלה בידיוק קיבלתי מחזור יחסית חזק כי אומרים שכל השאריות אמורות לצאת במחזור שאחרי ההפלה. בכל מקרה עברתי ביקורת אולטראסאונד גם אחרי ההפלה וגם אחרי המחזור הראשון שאחרי ההפלה בכדיי לוודא שהכל יצא... ממליצה לעשות גם.
  • אני אחרי הפלה עם המון צער וכאב לצערי 23.4.
    והיום יש לי כמו התכוציות של מחזור והפרשות צמגי כזה למה זה ככה מתי המחזור מגיע אחרי הפלה בדרך כלל?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה