דר' ישי שלום...
ב- 28/8 קיבלתי מחזור הייתי במעקב זקיקים ובדיקות דם והאמת שחשבתי שנקלטתי..
אבל אז ב- 20/9 היו לי דימומים קלים שלא הצריכו אפילו תחבושת ואז הופיע דימום חזק...
הבנתי שמדובר בוסת.
הייתי אמורה לקבל כבר אתמול אבל לא קיבלתי ואין גם סימנים לכך.
אני יודעת שרק בדיקת דם תעזור פה (אבל אני בחופשה בצפון במשך כל השבוע הקרוב ולכן אין לי אפשרות לקחת הפניה ולעשות), ולכן יש לי מספר שאלות:
1. האם יתכן שמדובר בהריון למרות שקיבלתי וסת עם דימום רציני?
2. אם זה הריון האם הדימום יכול להעיד על הריון לא תקין חלילה?
3. אם זה אכן הריון



, ואבצע בטא איזה ערכים של בטא יעידו על הריון תקין? פשוט הבנתי שאחרי זמן מסויים הבטא יורדת ככל שגיל ההריון עולה... ואני אהיה כבר כמעט שבוע 7...
חג שמח!!!
