שלום ד"ר ישי ..!
עשתי בדיקת FSH והתוצאה 8.84 חשבתי שזה הורמון של פוריות
אבל בסוף הבנתי שזה בלוטת התריס .
הבנתי שאם זה פחות מ10 אז לא מטפלים בגלל שהT4 והT3 בסדר .
האם זה יכול להשפיע על הפוריות ? על איכות הביציות ?
האם כן כדאי בכול זאת לטפל ?
ואיך זה שמהיום הראשון שאני מטופלת במרפאת פוריות זה היה גבוהה ואף אחד לא אמר לי לטפל ?
סליחה על ריבויי השאלות ואני אשמח אם תענה לי על כולן .
שיהיה לילה טוב ותודה רבה
