ד"ר ישי שלום רב,
סליחה מראש על הבורות (אתה רגיל כבר לנשים בלחץ היסטרי

).
לאחר גרידה והפלה טבעית נוספת, נקלטתי וכעת אני בשבוע 6+6. ישנם ימים עם בחילות קשות וימים ללא כלום....
בימים הראשונים בסמוך לבדיקת הדם שאישרה את ההריון, החזה היה נפוח מאוד, רגיש והורידים בלטו. כעת אין תופעות כאלה (חוץ מבחילות וסחרחורת לפעמים), האם זה מעיד על משהו לא תקין?. זכור לי בהריון הראשון שלי שבשלב זה היתה רגישות בחזה...

מה דעתך?. תודה רבה!
