יש לי 2 שאלות שלא קשורות אחת לשניה ואני אשמח אם תענה לי עליהן.
1. אני עובדת במרפאת שיניים וחלק מהטיפולים דורשים גז צחוק השאלה שלי האם הגז צחוק שמורכב מנייטרוס וחמצן יכול לגרום להפלות בשליש הראשון וכן למומים ?
והאם זה בכלל יכול לפגוע בפוריות ?
2. אני עברתי 2 הפלות טבעיות בהפרש של חודשיים והמחזור שלי כעקרון סדיר אני מקבלת כל 28 יום אבל כמות המחזור ביום הראשון היא סבירה די הרבה ולמחרת המחזור הוא לא בכמות והוא רק בניגוב לא על התחבושת ,בלי שום קשר עשיתי בירור של ההפלות שזה בדיקת היסטרוסקופיה והיא יצאה תקינה וכן בדיקת קרישיות יתר שגם יצאה תקינה .
האם כמות הדימום במחזור יכולה להעיד על בעיה שגורמת להפלות?
אשמח לתשובתך תודה
http://www.holdthatpic.com/