אני בהלם! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בוקר טוב ושבוע מבורך!!

    יש לי שאלה בזמן הזה של הריון אמור לצאת חלב כבר??
    במיוחד שאני קמה מהשינה כל החולצה שלי רטובה מחלב!!
    זה נורמאלי?? זה מטריד אותי גם אתמול ישבתי קראתי ספר והתחיל לצאת לי חלב


6 תגובות
עמוד 1
  • טבעי לחלוטין...
    אצלי זה היה ככה משבוע 16
    לא לחשוש...אם מפריע קני רפידות הנקה......
    בהצלחה


  • הגיוני.

  • לי זה גם קרה תקין בהחלט

  • מאתר דולה:
    דליפות. כבר בשבוע 12-14 של ההריון, יש נשים שחשות שיוצא נוזל מהשדיים שלהן. מדובר בקולוסטרום (הנוזל שיזין את התינוקות בימים הראשונים לאחר הלידה, לפני שהשדיים שלך יתחילו לייצר חלב אם). הקולוסטרום יכול לדלוף מעצמו או כאשר מעסים את השד או במהלך התעוררות מינית. בתחילה הקולוסטרום סמיך וצהוב. ככל שיתקרב מועד הלידה, הקולוסטרום הופך לחיוור יותר, כמעט ללא צבע. אל תדאגי אם לא יוצא נוזל מהשדיים שלך במהלך ההריון. אין לזה שום השפעה על יכולתך להניק בהמשך. יש נשים שמתחילות לייצר קולוסטרום רק לאחר הלידה (המתרגם: כולן מייצרות קולוסטרום במהלך ההריון אבל יש נשים שהקולוסטרום לא יוצא אצלן מהשד לפני הלידה גם עקב עיסוי או לחיצה, אלא רק לאחר הלידה).

  • גם לי זה קרה בשבוע שלך
    נסיך קטן שבבטן, מחכים לך באהבה גדולה!!
  • תודה רבה לכן!! רק שלא יגמר החלב עד שאלד


מותר ואסור לאכול בהריון והנקה