שלום ד"ר ישי,
אני 14 יום אחרי הזרעה שלישית ו15 יום אחרי זריקת האוביטרל.
עדיין לא קיבלתי מחזור ועשיתי בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית.
האם המחזור לא אמור להגיע בדיוק 14 יום אחרי ההזרעה? כך היה לי בהזרעות הקודמות...
כדי שאדע להבא- בדיקת הריון עושים 14 יום מההזרעה אן 14 יום מהאוביטרל?
וחוץ מזה למה המחזור לא מגיע? חשבתי שהאוביטרל זה מדע מדוייק...
תודה על עבודת הקודש שאתה עושה פה
