דר' ישי שבת שלום,
קיבלתי מהרופא שלי הפניה לצילום רחם לפני התחלה של טיפולים.
הוא הסביר לי שצריך לעשות את זה אחרי המחזור.
1. השאלה היא מהו הזמן האופטימלי לביצוע הבדיקה? באיזה יום של המחזור? אגב - מספר הימים בין וסת לוסת הוא 25-26 יום.
2. האם יש משמעות ליום הבדיקה לאור זה שככל הנראה אני סובלת מאנדומטריוזיס?
ושאלה אחרונה:
3. הבנתי ממך שהבדיקה נעשית ללא הרדמה. הבעיה היא שכשבודקים אותי אני מרגישה חוסר נוחות הרבה מעבר לאישה רגילה. אני פוחדת שאני אזוז באופן לא רצוני במהלך הבדיקה ואז אגרום חלילה לנזק ברחם כי המכשיר יכול לקרוע איברים פנימיים. זה הפחד הכי גדול שלי מהבדיקה. יש מצב שאם אני אסביר את זה לרופא המבצע או אתעקש על הרדמה יסכימו להרדמה חלקית?
תודה רבה ושבת רגועה!

