שלום, אני מטופלת בכרמל עברתי שאיבה ביום א' 6.11 אך הוחלט להקפיא את העוברים ולהחזיר במחזור הבא. אני מרגישה שמתחיל לי המחזור היום ולא זוכרת באיזה יום למחזור עלי להתחיל ליטול אסטרופם (נדמה לי שבשני או השלישי)לפני החזרת העוברים קפואים. מקווה שתוכל לתת לי תשובה כי עד יום ראשון אין עם מי לדבר במרפאה. יש מספר טלפון שניתן לפנות אליו במקרה של שאלות דחופות גם בסופ"ש?
תודה וסוף שבוע נעים.
