בס"ד
אני אחרי לקיחת איקקלומין בבדיקת רופאה ביום שישי נצפו 2 ביציות טובות וגדולות
הטבילה שלי הייתה במוצ"ש והרופאה אמרה ביום יומיים הביוץ המיוחל
בשבת בבוקר לבעלי הייתה שפיכת זרע לבד , בערב כמובן קיימנו יחסים האם השפיכה של הבוקר עלולה לפגום באיכות הזרע לאחר התנזרות של שבועיים ( הזרע של בעלי תקין לחלוטין) אודה על תשובתך האם יש סכוי להריון למרות השפיכה המוקדמת?
http://pregnancy.baby-gaga.com/]